FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tror Lunarstorms styrka ligger i att dom har arbetat under ett längre tag för att försöka skapa en bild av en seriös och kontrollerad community. Konceptet är väl att man vill att föräldrar ska känna sig trygga med att ens barn surfar där.
Med detta menar jag givetvis inte att dom är där idag. Men jag tror det är lite av deras framtidsfilosofi. // M |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
finns det ens något community i USA som liknar Lunarstorm? tänkte mer på funktioner och så. Vad jag märkt så är Sverige lite unika med sina communities eller är jag helt ute och cyklar?! Vore isf. fint med lite exempel!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Nykomling
|
det finns massor. Myspace.com är den största.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Vilket givetvis är tråkigt, men deras mallar för "min sida" är ruskigt fula måste jag säga :P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
har inga exakta siffror framför mig.. men http://www. friendster .com/ är den som liknar lunarstorm mest..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag blir faktiskt lite förvånad över hur pass grötiga och osexiga myspace och friendster är - och dessa ska vara bland de största communities i USA? Jag var lite tveksam lite Lunarstorms lanseringsplaner i staterna men nu är jag faktiskt av en annan åsikt. Lunar och Playahead har ett mycket bättre gränssnitt som bör tilltala folk, speciellt ungdomar, oerhört mycket mer än ovannämnda sajter.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|