FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Så det är bara att gratulera till en synnerligen bra domän. Edit: Det bor fler människor än 100 miljoner i EU-området, men de som kan engelska samt har tillgång till datorer och internet är något färre. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Själv skippade jag hela race:et kring .eu-domänerna. Jag reggade ett tiotal mest för att komplettera befintliga/kommande projekt men sen reggade jag också www. foretag .eu
Vi får se längre fram ifall jag gjorde ett dåligt val ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Nykomling
|
En tanke: Jag köpte några (.eu-) domäner jag verkligen vill ha själv, och några som högst eventuellt skulle kunna ge några kronor vid en framtida försäljning.
Många verkar ha köpt drösvis med .eu-domäner vid "3:e-försäljningen" den 7 april, d v s de som inte hade legitima immaterialrättsliga anspråk, för att kunna sälja dessa senare. Är inte detta en smula överoptimistiskt? Om någon verkligen ville ha domänerna (d v s om de är värda mycket $), så skulle de ju ha haft gott om tid på sig att ansöka om varumärke för att kunna vara med i period 1 och 2 av .eu-launchen. Slutsatsen bör rimligen bli att endast ett sanslöst litet antal .eu-domäner som registrerades den 7 april verkligen har något reellt värde som investeringsobjekt. Tänker jag fel? Fullt möjligt. Vi får se ![]() Skulle vara intressant att veta om någon här på WN lyckas göra något klipp på sedo eller missdomain med .eu-domäner de fått tag i den 7 april. Skicka gärna in en tråd i så fall så vi andra kan få bli avundsjuka ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
VIP
|
Ahhh fick första budet på Boutiques.eu redan, hehe. Dock bara 1000 euro så det blev inget där
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |