FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
//Andreas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Man kan ju inte missa att inte läsa en stor text på en pizzakartong, om det är något som intresserad en så lägger man ju det på minnet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Svårigheten ligger nog mest i att få lokala företag att förstå det briljanta i idén och att få pizzeriorna att ta emot dina gratiskartonger...
Folk läser helt klart pizzakartonger. :-) Liksom mjölkpaket och andra förpackningar...
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
|
Om det vore så bra att ge bort reklamplats som pizzeriorna gör så värför finns det då inga plast- eller papperskassar på ICA med enbart reklam för t.ex. Volvo? Jo för att de vill ha reklamplatsen själva.
Att bara ha en kartong det står Pizza på är meningslöst ja men för de som faktiskt har sin egen logga och t.ex. telefonnummer på kartongen så är det mycket möjligt att det är ett nedköp med gratiskartongen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() Sen låter det ju underligt för mig veterligen så har inte McDonalds eller Burger King fått betala för all skit som slängs överallt utom i pappernskorgen. Inte helt fel om det vore sant dock. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Vi hade en pizzeria i Malmö som hade reklam på sina kartonger, det var gamers- / videofilmsreklam. De slutade med det men jag vet inte varför. Själv tycker jag det är en riktigt bra idé...men så har jag inte så mkt pengar heller
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Flitig postare
|
McDonalds får betala genom att de låter sin personal gå runt i närområdet och städa undan... Folk köper med sig i Drive-in:en och slänger ut det genom fönsterrutan runt hörnet...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() |