FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
http://www.ehoster.se är rätt billiga när det gäller mer Trafik. Ta Superpaketet så får du 60 GB och 100 GB mer kostar 150 kronor per månad. 40 GB kostar 50 kronor per månad.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vad är haken med Indell.se?
Vill gärna komma i kontakt med någon som använder deras tjänster. Det verkar vara för bra för att vara helt sant, även om jag känner på mig att det är låg kvalitet på överföringen av filer. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Att dom inte har några Svenska servrar?
Sedan vilken kvalitet på servrarna så vet jag inte, men är lätt få bra pris utomlans. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
www.sajthotellet.com
har ca 2 - 2.5 GB/dag... helt överkommliga priser ... har dock 500 mb wwwutrymme och då ingår, om jag inte minns fel 40 GB/mån ... man kan "köpa på sig" bandbredd i förväg för ca 6 - 8 kr/GB ... kika in de olika paketen, eller snacka med jonny här på WN.... cya, /PatrikB |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Billigt webbhotell och hög bandbredd är en riskabel kombination så se till att kolla runt en hel del vad folk har att säga om dina alternativ innan du tar ett beslut. Har personligen inte hittat något svenskt webbhotell som matchar de amerikanska vad gäller resurser och priser.
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
|
Självklart går det inte matcha utlänska priser, skildnad på skatt och generelt billigare på alla sätt utomlans.
Men självklart går det erbjuda bra pris i Sverige, diskutrymme är så sätt billigt fast man kan inte räkna med att bra backup ska ingå till ett billigt pris för är backup som blir dyra kostnaden. Även trafik går få bra pris på om man är storförbrukare, men krävs många kunder och sämre kvalitet i vissa fall då. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Diskutrymme må vara billigt men det brister oftast även där hos svenska webbhotell. Till min huvudsakliga site behöver jag bortåt 800 MB utrymme och 20 GB bandbredd vilket ger få alternativ....
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ett tips är även att försöka stava rätt om man vill framstå som ett seriöst företag =)
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
|
20GB bandbredd är ju inget, diskutrymmet kan bli lite värre hos många ja.
Är antagligen för många kör riktiga vettiga backup och kanske lagrar fullständig backup många gånger i månaden. Så dom 800MB blir många GB efter en månad. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vad är billigt? Är du beredd att lägga 400 kr/mån+moms eller är det dyrt?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|