FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Håller med.
Har också blivit mer missnöjd med loopia Nertiden i februari får man väk hoppas inte händer igen, men de behöver förbättra andra saker också. Med det priset de har borde te.x. statistik och mysql ingå på alla deras konton. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Man kan ju göra massompekning hos NIC-SE, så det är ju inte så jobbigt att flytta om man har måååånga domäner. Jobbigt är det om man har 49
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hur funkar det och var gör man det?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Sluta klaga på Loopia. Väljer man ett billigare alternativ så kan man inte räkna med att få samma service och support.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
|
Men Emil, läste du vad jag skrev? verkar inte så. Jag klagar inte på loopia, jag säger att jag inte tycker det är bra att försämra villkoren som vi haft innan.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag har använt loopia i 3-4 år nu och brukar regga 2-3 domäner hos dem om året och vad jag kan minnas så har det alltid varit så att domänen inte reggast förens man betalt. Däremot så har det alltid erbjudit att betala direkt med kort för att få den reggad direkt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
|
Men då har jag väl vart ensam om det då, men jag fick de reggade direkt, eller tror ni jag ljuger?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Active 24 har väll köpt upp Loopia, kanske beror på något sådant, själv är jag nöjd med Loopia. Välj ett annat om du inte är nöjd.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Nu är det lika för alla dvs domänen reggas när man betalt, vilket är en försämring för oss som har ett webbhotellskonto där. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|