FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Samma koncept på flera domäner, smssidan.se kör ju med samma stuk.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Nykomling
|
Just "tipsa en kompis" funktionen tycker Jag är en bra grej. Men börjar man missbruka den och skicka reklam till både "tipsaren" och den "tipsade" utan att de bett om det är de inte lika kul längre. Min syn på saken.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
För övrigt ligger det givetvis i vårat intresse att få 'bra medlemmar' och inte 'arga personer' till Smssidan. Citat:
Jag tycker det är bra att du, och andra - kämpar mot att få bort skräpposten. Men också att de är bra att de som ibland gör fel, eller har funktioner som missbrukas - ändrar sitt beteende eller tar bort funktionen ifråga. Man får försöka se det från båda vinklar. En lapp med texten "ingen reklam tack" som för de mesta fungerar i våra hem, kanske vore nått som skulle fungera även på internet.. I vart fall är det så jag skulle vilja ha det. /Joel |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag skulle snarare vilja ha det tvärtom, ingen reklam såvida man inte bett om det.
I dagens IT-samhälle kan man ju undra hur många som egentligen använder en sådan funktion som att tipsa en kompis, möjligen 1 av 10, resten kör en copy-paste på länken till MSN/ICQ/Lunarstorm/u-name-it Va inte längesedan jag fick "en kompis har tipsat dig om ....xx " skickat mot en av mina spam-adresser, som jag lägger upp som kontaktadress på diverse osäkra sidor som alltid går i formen nospam-sidans-doman.xx@.... , rätt intressant hur mina polare lyckats klura ut den kombinationen ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Joel, cut the bullshit, jag vet inte hur mycket skit jag har fått från ditt nätverk av sidor.
"Annelie vill tips dig om..." Åhhhh kan det vara annelie som jag gick dagis med? Hur kunde hon lista ut min email adress johan _ h a g h j 00 at hotmale . com ? Du använder det bara som en ursäkt för att legitimera ditt spam. Det må fungera på kidsen men alla är inte så dumma. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag fick också ett tips angående vinnprylar.se. Tog upp detta med personen på min MSN-lista som stod bakom "tipset". Hon sade "jaha men d skickades av sej själv".
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
EDIT: För övrigt verkar hemsidan inte finnas kvar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
vinnprylar.se är kvar?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Skulle vara skoj att se vem som vinner m.m.
Säkert någon släkting ![]() Förlåt, skrev fel, menade såklart om det nu FINNS en vinnare! :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||