FAQ |
Kalender |
![]() |
#81 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
I ert fall minns jag att det var på kvällen jag utförde ändringen varpå klienten <-> servern inte ville samarbeta som vi upptäckte ett dygn senare i samband med att vi fick ompekningsinfo från IIS. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||
|
||||
|
Citat:
Det arbetas stenhårt på detta och det har tagit lite tid att få ut korrekta betalrapporter (som vi fick igår), pusslet är i full gång. Nu säger jag inte att det är så i ditt fall, men detta är anledningen till att det är sirapshandläggning på de ärendena. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |||
|
||||
|
Citat:
Personligen kom jag just hem från stockholm och skall ta några timmars sömn innan det är dags att arbeta igen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
|
|||
Medlem
|
okej..fair enough. är bara lite nervig efter 2 veckor utan mail :P
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
|
|||
|
Citat:
"Detta fel får jag nu när jag gör connect på samma sätt som till den förra databasen: Warning: mysql_connect(): Client does not support authentication protocol requested by server; consider upgrading MySQL client in /hsphere/local/home/c6720/sms.se/include/dbconnect.php on line 68 Error connecting to dataabse" Och inte fått svar fram tills idag. Jag vet inte om felet har lösts och ni glömt säga till eller om det hamnade i runda arkivet, hur som helst flyttade vi sajten till egen server efter 3 dagar. Tack i alla fall för "hjälpen" EDIT. Tillägg... Ni glömde i alla fall inte skicka faktura för nästa period... Den kom i tid! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Skickade ett mail 10 juli att jag vill ha utbetalt mina pengar från domains.jx.se (deras snapback).
Fick svar 10 augusti och väntar fortfarande på pengarna. Rekommenderar inte JX om man vill ha snabb support.
![]() |
![]() |
#90 | |||
|
||||
|
Citat:
Får man inte svar inom 24h så är det garanterat något galet, så jag ber dig som jag gör till andra, skicka direkt till mig (hp (a) jx.se) eller igen till supporten. (Vilket nu också ligger som information i autosvar till alla kunder som mailar, alla läser ju inte på WN ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|