FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Du borde ha minst 3... Det är inte så att du har blivigt bannad?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tror inte den pr du kan se i toolbar är helt tillförlitlig. Jag har en sida som har haft pr 0 i ganska precis 8 månader. Sist google uppdaterade pr i toolbar så fick sidan ingen pr. Det märkliga är att det bara var förstasidan som blev utan pr. Alla undersidor fick pr 3-4. Så jag tror att det kan bli fel när google uppdaterar pr i toolbar. Man har ju även hört om sidor som fått pr 5 och liknande, fastän de varit helt nya och nästan saknat inlänkar helt.
Skulle det inte varit en uppdatering nu i slutet på januari? Har den varit, eller väntar vi fortfarande på den? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Inte bannad, då skulle inte site: visa något i Google. Jmfr med altus.se
Men kommer några sidor upp efter en sökning? För i så fall är det ingen fara. Sitter själv med en PR0 sida efter 7 månader, finns i sunet och några andra länksidor. Kommer upp på tredje plats av 132.000 sidor på det viktigaste ordet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
Nej det har inte skett någon uppdatering av den synliga pageranken ännu. Vi får nog vänta några veckor till skulle jag tro.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Citat:
Jag får väl helt enkelt vänta på uppdateringen och se hur det ser ut efter den. Det är lite mentalt knäckande bara att utveckla en totalt irrelevant webbplats, he, he |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Nykomling
|
:-) Det var nog en lyckosökning för när jag försöker reproducera resultatet hamnar jag inte bland de 100 första iaf.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tror att vi skulle vilja (jag skulle iaf) kika lite närmare på siten, för att ge ett bra svar. Privatmessa gärna urlen om du vill.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Nykomling
|
Schysst! Url:en står i första inlägget och i min signatur, eller missuppfattar jag dig nu?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det verkar konsigt det där med PR.
Min portfolio/blog sida hoppade rakt in på PR7 och har varit kvar där ett par uppdateringar. Då har jag inte jobbat alls på att få upp ranken och hade inte ens reggat den med sunet. Enligt google har den 18 inlänkar just nu och enligt MSN 13. Den enda sida jag hittat med höre rank än min av de som länkar är macromedia MXNA aggregator som har PR 8. Det finns dock många bloggar som de aggregerar och nästan inga her en PR högre än 5 vad jag sett. Alla som vet något om detta säger det måste vara en bugg...men den verkar hålla i sig iaf ![]() Det förefaller för mig som att det iaf är svårt att säga att x inlänkar med y i PR ger din sida z PR |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|