FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Nånting som jag reagerat på hos mm-medier är deras undersökningskampanjer. Den första blev en stor framgång så nu har dom lanserat en till.
Det marknadsförs som en marknadsundersökning... Fråga ett "hur gammal är du", fråga två "man/kvinna" och så fråga 5, "vill du ha en gratis rakhyvel"... Kryssar du ja binder du upp dig på ett rakhyvelsabonnemang... och så fortsätter det.. var femte fråga finns risken att man binder upp sig på nått om man svarar fel. I och för sig har dom lagt en liten länk som heter "villkor" efter men jag tycker att det är fult dölja försäljning med falska marknadsundersökningar. I ver 1 av undersökningen fungerade dessutom inte scriptet för att läsa villkoren. Näää.. mycket smaklöst tycker jag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Iallafall var det svaret jag fick. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
|
http://www.mmmedier.se/ads/m/mmm_familieun...d=20073&bid=535
(här är undersökningen. länken innehåller mitt affiliate id. Jag hoppas ingen fullföljer undersökningen eller beställer något. Jag är inte ute efter pengarna utan tänkte att ni skulle få se hur det ser ut. Stäng bara ner fönstret sedan så genereras inga lead/avslut. Någon som får villkor knappen att fungera?) Om någon anser länken olämplig får ni radera inlägget. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Något som jag reagerat på med mm-medier är att informationen kring pengar över huvudtaget är bristfällig. Vad man får betalt för i varje kampanj är inte heller klart. Övervakningssystem på sajten visar inte heller antalet visningar man gett respektive kampanj.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Nu har jag fått min första utbetalning, det som jag dock reagerat på är att inte fick ut hela det belopp som jag tjänat in utan endast 135 euro, en summa som dessutom ligger under den utbetalningsgräns (2000 kr). Helt ologiskt, ifall det inte är så att dom har satt i system att aldig betala ut hela kontobalansen utan alltid ser till att det ligger mellan 1000-2000 kr så att alla affiliates måste fortsätta att marknadsföra deras kunder så de får ut dom sista slantarna.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
|
Fick detta från mmedier precis... Joels pest sprider sig...
Kära publisher! Nu kan vi med glädje presentera dig för vårt helt nya koncept: MSN Merge. Vi lanserar i dag den allra första kampanjen MSN Merge 1. Konceptet är, precis som med mergekampanjer, att din användare enkelt kan anmäla sig till en spännande tävling där man kan vinna en plattskärms-TV till ett värde a v 25.000 kr. Allt vi kräver är namn och e-mail. Samtidigt accepterar användaren att börja prenumerera på en rad nyhetsbrev. Det nya finns på sida 2, där tävlingsdeltagaren har möjlighet att öka sina vinstchanser med 100% genom att tipsa sina msn-vänner. Allt din deltagare ska göra är att skriva in sin MSN-email och sitt lösenord, så tipsar vi hela listan åt henne/honom via e-mail och med din unika länk. Det betyder att du får pengar genom hela kedjan. Alla som blir tipsade och deltar genom dina användare kommer du att få pay out för. Med andra ord: nu kan du få dina användare att tjäna pengar åt dig utan att du ska lyfta ett finger. Du startar motorn och dina användare håller den igång. Mycket nöje! Har du frågor, ris eller ros till det nya konceptet är du naturligtvis välkommen att kontakta oss! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det verkar vara vin nonli ne.se som ligger bakom denna kampanj.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
Bad dom att ta bort mig som Affiliate, men då blir jag ifrågesatt varför osv.
Det ska inte behövas. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|