FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Guest
|
Jag har tappat räkningen på alla mail jag skickat till spräj och de säger bara att de inte får något mail från Godaddy. De är f*n i klass med Comitnet.
|
||
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Guest
|
Äntligen fick jag då koderna som behövs för att flytta min domän från Spray. Transfern startade jag den 23:e och bad då att statusen på domänen skulle ändras så att det går att genomföra den. Men så har inte skett därmed misslyckas transfern idag trots att jag hade koderna. Spray är verkligen inte en registrar man kan lita på för fem öre. Trist!
|
||
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Köpte min första domän via Spray.
För att peka om dns:erna så fick jag ringa till dom. Och att ringa lyckades inte. Eftersom personen i andra sidan luren hade ingen aning om vem som hade ansvaret. Efter 4v försök igenom spray så fick jag tag på personen. När jag sedan hade direkt nummer till denna så skulle jag beskriva vad jag ville göra för denna personen. Ytterligare 2v att få ordning på det hela så kunde jag peka om mina dns:er. Så jag håller med dig om att Spray skall hålla sig utanför domän branschen... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Vart skall man ha sina domäner då för att vara 110% säker?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Spray kan vara svåra om man inte känner till deras rutiner (som kanske inte är de enklaste), vi brukar dock inte ha något problem med att flytta domännamn från dem. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Aha.. ^_^
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
2) Jag beställde en transfer. 3) De får ett mail som de ska skicka vidare till mig för att godkänna. Det är väl så det går till men de verkar ha andra rutiner...hmm Men det är väl lättare om man heter Loopia ![]() |
||
![]() |
Svara |
|
|