FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Ska man ha max en sida? Med tanke på begränsningen på max 10kb med text? Mappnummer låter väl annars bra. Hoppas nu att folk inte härmar varandra alltför mycket ![]() Man skulle kunna morpha en björn med en fågel kanske och alla lägger upp olika bilder av detta. Nobody håller på att lägga upp ett nytt forum för detta och jag fixar regler. Vi rapporterar hur det går med förberedelser och tävlingen på det nya forumet. JW du meddelar oss när du blir klar. Det här blir skoj ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
EDIT Tog bort länk till egen webbplats efter synpunkter från Thomas. /Nobody Jag rekommenderar att vi tar någon annan räknare än Webstats4U, de har popups och det finns dessutom mer tillförlitliga gratisräknare. Annars kanske Yancy från Webbanalys skulle vara intresserad av att ställa upp och sponsra tävlingen...? B) Citat:
Hehe, jag gillade din idé med bilden. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Administratör
|
Nobody vi börjar tröttna på din egenrekalm nu, nästan i varenda inlägg är det en länk till ditt webbforum.se. Visst är det passande publik men snälla det är så genomskinligt. Måttlig reklam för din konkurrerande verksamhet borde väl duga?
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
EDIT Tog bort den själv. Tack för din synpunkt och hoppas att du tycker att det är OK nu. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Andla:
Citat:
Inga korrigeringar tillåts under tävlingstiden. Skulle föreslå att en viss anonymitet tillåts, dvs sidan kan inte direkt kopplas till vem som har gjort den, om inte sidskaparen väljer att stå offentlig. Edit: Vill föreslå att du Andla väljer nyckelord. Edit2: Citat:
Edit3: Citat:
Hm en del inlägg gör mig lite tveksam om medverkan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Min spontanta tanke.
Om nu Ni kommer på en idé som ni vill ska hållas på ert forum, varför diskuterar ni inte allt där då ? Att dra upp en idé som handlar om en tävling eller liknande på ett forum, men ska hållas på ett annat forum kallar jag för egenreklam el-grande. Bra idé Bra initiativ Men känns som du/ni sparkar er själv i röven med att hålla det utanför WN där ni för det första diskuterar saken. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Är det inte bättre att göra detta på ett fristående forum där man har lite mer frihet att t.ex lägga in ett nytt forum.
Jag frågar nu snällt om det är OK att driva tävlingen på det nya forumet? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Kul att du gillar idén! Syftet med andlas tråd var att kolla efter intresse. Ha i åtanke att både andla och jag är aktiva medlemmar på WN. Vi diskuterar saker här OCH i det egna forumet och det finns ingen motsättning däremellan. Tanken från min och andlas sida var i första hand att skapa ett eget "dedikerat" forum om det, eller nåt sånt. Ska jag tolka det som att du vill att tävlingen ska ha sin bas på WN, typ? :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag, som är ny medlem här på WN inser att jag genast har klampat in i ett getingbo...
Tävlinen är fortfarande intressant, och jag bryr mig inte över hövan om var en sådan tävling skulle ligga, men jag anser inte att en sådan här tävling går att genomföra med undersidor under en enda domän. Den första och andra länken som Google hittar in till tävlingen kommer att vinna och alla andra förlora, d.v.s. inte synas alls utom på en site:-sökning. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag uttryckte bara min personliga åsikt.
Det är inga problem att få saker klistrade eller liknande på WN heller. Som sagt, de va bara min åsikt, moderering och agerande över denna tråd överlåter jag till admins. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|