FAQ |
Kalender |
![]() |
#91 | ||
|
|||
Medlem
|
Detta har varit en mycket intressant tråd.
Kul att ni fick upprättelse till slut, grattis! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
|
|||
Medlem
|
Grattis till segern, har inte hängt med i den här tråden innan...
Jag själv som både själv är fotograf om än inte till yrket idag, och också har en del i bekantskapskretsen som är yrkesfotografer kan väl också säga att Bildombudsmannen inte är så högt ansedd i branchen som upphovsmannen här tidigare försökte framhålla. Både som fotograf och webbproducent ser jag detta mål som mycket viktigt eftersom det belyser vikten av tydliga avtal. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Starkt av dig att fortsätta. En bra förebild
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Stort grattis. Det är verkligen upplyftande när rätt blir rätt till slut.
Bara synd om fotografen som förmodligen förletts av sitt juridiska ombud och som nu får stå för rättegångskostnader.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Stort grattis kabelkultur. Bra att du stog på dig.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
|
|||
Banned
|
Grattis
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |||
|
||||
Medlem
|
Bra jobbat, hoppas att fler personer tar till sig av den integritet och det civilkurage du visar! Synd bara att det inte kostat BO ett öre och han dessutom sannolikt får marknadsmässigt betalt för sin "insats".
En del personer lever på att köra över folk. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Grattis.....
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Underhållande läsning. Eftersom det är en hovrättsdom så har den en viss prejudicerande verkan. Det skulle därför vara intressant att läsa den. Har du målnummer eller en kopia så skulle jag vara intresserad.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Även jag skulle vara intreserad att läsa den om någon kunde pdf'a dommen
|