FAQ |
Kalender |
![]() |
#71 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Om jag ska vara ärlig har jag inte tjänat så mycket på DF. Vad ska man ha för taktik? Gör ett nytt seriöst försök med några domäner. Vad är viktigast för att lyckas?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det finns en ny bra liten guide på datingfactory.se nu: http://www.datingfactory.se/sma-andr...-konvertering/
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ganska viktigt att få sin sida att stå ut ur mängden. men annars är det precis som med andra sidor, sikta in dig på 1-3 nyckelord och få dem att ranka, google trafik konverterar galet bra
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tack för en guide dock borde du skriva om första steget, kanske det viktigaste. Valet av domän, tex varför du valde älskarinnor, vilket är ett bra val. Ska testa själv att lägga till lite längre texter som footer se om det gör någon skillnad.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
har några guider här : http://www.dnforum.nu/forumdisplay.php/24-Guider
Problemet är att egentligen riktar sig väl inte nåt affiliateprogram till nybörjare i första hand utan till folk som redan kan optimering eller har existerande trafik. Alltså det blir ju svårt att göra pengar på vilket affiliateprogram som helst om man inte har grundläggande kunskaper om webben . Självklart gör vi allt för att hjälpa även nybörjare, men kanske är det fel sak att börja sin webbkarriär med då det ändå är hög konkurrens inom dating. Men jo ska ut med guider om vad man ska tänka på vid val av domän och nisch, jag är inte världsbäst på detta men lite bra inputs har jag nog. Senast redigerad av knullis den 2012-04-03 klockan 11:14 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |||
|
||||
Flitig postare
|
De var bra guider sådant som krävs om man ska lyckas. Tack!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Bra hoppas de hjälpte dig =) fråga på annars så svarar jag
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Vi får se om det hjälper... tar några veckor att utvärdera har lite olika test som jag kör samtidigt.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
många svenskar med i datingfactory nu och allas kurva pekar åt samma håll ju längre de hållt på .... rakt uppåt!
Du lyckas nog du med =) få din sida att sticka ut lite. optimera den för valda sökord. så får du se resultat. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jaha då har de köpt upp WDP vad kommer hända nu? Har ni sidor där också?
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|