FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag skulle varken värdera det jobbet mer eller mindre än något annat. Sedan är jag medveten om att det finns en del fördomsfulla personer i samhället. Så om dina tidigare meriter är till din för- eller nackdel beror nog helt på vem som intervjuar dig. Jag skulle gissa på att den offentliga sektorn är mer angelägen av att drabbas av (dubbel)moralpanik än näringslivet. Enligt mig är det dubbelmoral, eftersom statistik visar att majoriteten av alla svenskar porrsurfar.
Har du gjort ett bra jobb med sidan, så skulle jag absolut lägga fram det under en anställningsintervju. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Att ha jobbat inom porrbranschen på nätet är väl en grym merit.
Hårdare konkurrens finns väl inte inom någon bransch på nätet? You're hired! (hehe, lamt trumpskämt) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Blev inte nekad jobbet iaf, även fastän VD:n är en kvinna.
Jobben i sig har varit lagliga, jag gör ju inget olagligt om jag tillverkar en sajt som används för att sälja / distrubera olagligt material ![]() ![]() Om jag gjort ett bra jobb eller ej... Hmm, antar att jag är grym eftersom jag är och varit anställd där de senaste 3 åren ![]() ![]() Ska bli skönt iaf med lite mer "vanliga" merier tycker jag! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Konkurransen på porr är ju så mycket större än på vanliga sidor. Om en som hade jobbat med lyckade resultat inom SEO i porrbranschen skulle ansöka om ett jobb, så skulle jag ta han direkt.
![]() Hur ska man gå tillväga om man vill anställa någon för att underhålla ens porrsidor? Slänga upp en annons på ams.se i vanlig ordning? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Banned
|
Tror dockan på bilden är Mats lilla favorit: Mrs. Jameson (Ja, hon är numera gift....)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Får läsa på lite... Måste ju känna igen dom fina flickorna i grannlandet... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Vart var det nånstans Mats? I usa?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
En fackmässa för erotikhandlare, inte lika strikt som andra typer av mässor kan jag lova. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|