FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
När avslutas auktionen?
1400 bjudet! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Nykomling
|
hej
Hur är möjligheterna till att lägga in internationella tv kanaler? väntar på svar för ett bjud av mig ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Flitig postare
|
ei3nofo: Dom brukar inte vara snåla på sin data, så jag antar att det inte är några problem. Det är det vettigaste svaret jag kan ge utan att veta vilka TV-kanalers tjänster det rör sig om
![]() Dansbandsdax: Auktionen avslutas när bjudgivningen är slut. Alla som deltar i den kommer att få en god chans att hänga med. 1400 SEK är det aktuella budet! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
1500 bjudet.
Sparar du datan i någon form av databas eller läser du in den direkt via feeds:en vid ett eventuellt sök? Hur lägger du till dina feeds, har du kodat ett script där man lägger in adressen till feeden eller är det något som måste kodas in? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tack för ditt bud! 1500 SEK är alltså det som gäller just nu.
All data sparas i en MySQL-databas. All hantering av sidan (Även feeds) sker via kontrollpanelen i Wordpress. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Okej, sånt är alltid bra att veta.
![]() Hur sker importen av datan? Känner "feedpluginen" av när en av de valda feedsen har blivit uppdaterad eller sker det via någon form av cronjob som kontrollerar om de blivit uppdaterade ett antal gånger om dagen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det sker automatiskt via ett cronjob.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Medlem
|
bjuder 1600 kr
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tack för ditt bud! 1600 SEK
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Flitig postare
|
1600 SEK är det aktuella budet och jag avslutar auktionen nu i eftermiddag klockan 15:00.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|