FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det finns VÄLDIGT många inställningar i vBulletin så det kommer säkerligen hända en del inom kort.
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
I don't like change!!!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Förstår inte varför man går över nu, när 4.0 alfa har börjats testas. Första intrycket är inte bra, även om jag tycker om vB, men vi får se med tiden.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Administratör
|
Humn, verkar som jag missbedömt behoven när vi gjorde den nya layouten på förstasidan.
Det är inte svårt att byta "tillbaks" till "standard", frågan är vad som gör att man inte känner att man har samma överblick. Alltså inte till IPB utan till vb3 standard, "same shit". Är det antal inlägg och vem som postade senast som är så viktigt?
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Underbart..
Skulle dock vilja se normal vy på index-sidan. Utvalda trådar?..njaa ser hellre senaste trådar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Bra jobbat Thomas! Snabb migrering och är alltid kul med nya saker..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Medlem
|
vad jag saknar var den överblicken man fick på sidan, när man kom in förut med kategorierna o senaste inlägg i varje kategori.
Sen var det skoj att se vilka som var inne o läste. Känns inte som jag gillar utvalda diskutioner och att dom tar så stor plats. Att kategorierna hamna på sidan känns som dom kom ur fokus. Senast redigerad av Dune2k den 2009-08-24 klockan 22:05 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
|
Thomas > Byt plats på dom istället? Forumen till vänster och utvalda till höger?
Eller varför inte Nyheter där istället? Vad gör "Utvalda" till just utvalda? Sedan hade jag gärna sätt att snabbsvar var aktiverat hela tiden. Max bredd/höjd på avatarer? Dune2k's bild är rätt stor just nu... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
|
Varför fick man sedan alla PM tillbaka? Även de jag rensat bort för länge sedan .... nu har man allt skräp tillbaka igen ...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
|
Begränsa avatar-storleken, så inte man har så stora bilder, som t.ex. Dune2k
![]() |