FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Varför tror du han söker minst 1GB för? Han kanske säljer 10MB konton och lägger hos andra :P
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Nykomling
|
haha patrik ^^
Jag har slutat upp ett samarbete med en annan. Vi hade hotell. Så det är därför jag söker nytt boende för sidan Sidan drar IDAG 17 GB/månad i trafik 40 000 besökare /månad Så jag behöver något hotell som klarar det och inte är särskilt dyrt helst ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Om det stämmer de du skrev här:
http://www.webmasternetwork.se/index...=0&#entry78067 Citat:
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
|
Om man ser på hans kostnadskrav så tror jag inte att han får colo/dedi server med licens för det priset.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Att det bara ökar och ökar. ![]()
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Nykomling
|
Men är 20 GB /månad mycket trafik ?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Nykomling
|
Men finns det något bra webhotell som erbjuder det jag frågat efter eller någon bra som erbjuder vps för MAX 500 kr /månad då?
Då ska MS SQL server ingå eller tillgång till det.. http://www.eurovps.com blir för fyrt. Kostar närmare 900 kr /månad för mssql och allt.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Om du nu har drivit webhotell och eget företag som du säger så vet du mest troligt även vad licenserna kostar, Spray har mig veterligen billigaste Vpn tjänsten men då ingår ingen Mssql, Tror inte end dom kör Win på sina vpn tjänster |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
|
VSP med Windows på lär bli dyrare för då tillkomer en Windows licens extra. Dock för 500:- kan du lyckas få colo dock får du en kostnad för server och licens kostnader om du ska köra det lagligt.
Fungerar inte köra ovettiga Windows och sedan vill ha det för kostnad för inget, kör Mysql och på Linux så kan du nästan lyckas få konto för 1:- i månaden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Nykomling
|
Men MSSQL är ju så mycket kraftfullare än mysql. Jag programmerar mycket i Stored Procedures. Så jag programmerar direkt mot databasen.. Finns inget sånt i mysql vad jag vet
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|