FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Haha! Vi bedriver, mig veterligen, vare sig mysko SMS-tjänster eller konspirationssiter. Kunder som vill vara anonyma får registrera domäner på oss (vilket knappast är en speciellt ny företeelse).
Angående siten ifråga - så länge den inte bryter mot svensk lag får den ligga uppe (har ö h t inte fått några klagomål på den faktiskt). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ja sorry, jag menade förstås inte att implicera att PRQ själva bedriver verksamheterna de hostar. Men PRQ verkar vara ett bra ställe att köra sina mera "udda" grejer. No questions asked
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Det kanske inte bryter mot svensk lagstiftning, men enligt min åsikt så är det på gränsen till en moralfråga. Jag har flera sms tjänster, där man bl.a. kan välja avsändare, men jag har hård kontroll att det inte missbrukas. Visst kan det vara skoj att driva med kompisarna, men det är lätt att inse vad elaka människor kan göra med naiva sådana. Nej, jag tycker inte att man ska göra det för lätt för folk att förstöra någons dag/liv. Om ni inte tror att det går så kan jag tala om för er att Jo, det gör det, har själv sett det med egna ögon. Det är lite "farligt" med så kraftfulla verktyg utan som helst kontroll.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Jag röstar nej! Thomas
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
:) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Fick lov att testa anonsms funkade riktigt bra måste jag säga. :lol:
Keep up the good work!
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag skrämde precis halvt ihjäl en vän som bor ensam och som tror seriöst på spöken…
Hon fick ett sms från sig själv ”Jag är i köket…”, två minuter senare ringde hon upp mig och var helt förtvivlad. Fick lugna henne lite, men sen tyckte hon att det var skitkul. Jättekul tjänst, men jag hoppas att man kan stoppa den, för tänk så mycket skada den kommer att göra. Det finns så mycket sjuka människor som kommer använda den mot folk de inte tycker om o.s.v. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Citat:
![]() http://www.dnsstuff.com/tools/whois....49.13&email=on http://www.hitta.se/ViewDetailsPink....aTextBoxWhere= Kan det vara så att det är Svenska Antipiratbyrån som äger www.anonsms.se? <_< www.anonsms.se = 194.145.249.13 = Svenska Antipiratbyrån ??? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||