Kom ihåg mig?

Domänparkering

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2014-03-19, 20:25 #11
Alphas avatar
Alpha Alpha är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 1 626
Alpha Alpha är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
Alphas avatar
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 1 626
Fungerar bra gör det om du har ett bra domännamn med trafik, jag skulle rekommendera att göra en egen hemsida istället med lite content.

Är det någon domän du vill hålla contentfri så finns parkeringstjänster hos b.la godaddy och eNom beroende på var du har dina domännamn.
Alpha är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2020-06-18, 13:45 #12
autosvars avatar
autosvar autosvar är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Mar 2006
Inlägg: 1 210
autosvar autosvar är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
autosvars avatar
 
Reg.datum: Mar 2006
Inlägg: 1 210
Bumpar tråden lite.

Det finns en del tjänster för parkering av domäner - någon speciell som rekommenderas som ni tycker ger rimlig avkastning utan att behöva själv skapa en sida med något verktyg som hanterar annonsprogram. Jag är i första hand intresserad av att på enklaste sätt skapa parkeringssidor för kanske femtio domäner, primärt under .se men även .com, de flesta generiska och mappar mot olika branscher.

Jag kan absolut tänka mig att konfigurera varje domännamn individuellt, men helst inte lägga ner mer än maximalt en kvart på varje.

Behöver inte vara gratis så länge kostnaden är motiverad genom bra förväntad avkastning.
autosvar är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2020-06-24, 19:39 #13
eng3l eng3l är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 631
eng3l eng3l är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 631
Citat:
Ursprungligen postat av autosvar Visa inlägg
Bumpar tråden lite.

Det finns en del tjänster för parkering av domäner - någon speciell som rekommenderas som ni tycker ger rimlig avkastning utan att behöva själv skapa en sida med något verktyg som hanterar annonsprogram. Jag är i första hand intresserad av att på enklaste sätt skapa parkeringssidor för kanske femtio domäner, primärt under .se men även .com, de flesta generiska och mappar mot olika branscher.

Jag kan absolut tänka mig att konfigurera varje domännamn individuellt, men helst inte lägga ner mer än maximalt en kvart på varje.

Behöver inte vara gratis så länge kostnaden är motiverad genom bra förväntad avkastning.
Jag kör allt hos parkingcrew, fungerar bra för i princip all trafik även om det var ännu bättre med de gamla ägarna
eng3l är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:19.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017