Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Någon som vill bli delägare i ett ännu ej startat SEO/adwords företag i Göteborg?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2014-03-16, 10:01 #1
Kenan Kenan är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2013
Inlägg: 80
Kenan Kenan är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2013
Inlägg: 80
Standard Någon som vill bli delägare i ett ännu ej startat SEO/adwords företag i Göteborg?

Hej.

Jag driver ett tryckeri och vi gör även webbsidor. Det börjar komma in fler och fler förfrågningar ang SEO och adwords och nu undrar jag om någon är intresserad av att bli samarbetspartner i Göteborg?

Vi har redan kotor så därför är endast Göteborg av intresse. Det behöver ej vara någon som redan är expert, utan det räcker att viljan är där. Jag letar efter en entreprenör som vill vara med och bygga företaget, ha kul på vägen och lära sig massa. Har du lite andra projekt idag så är det bara bra, här får du ett perfekt tillfälle att få kollegor och även möjlighet att bygga Sveriges nästa stora företag inom SEO/Adwords.

Skicka gärna ett pm så kan vi diskutera upplägget.

Mvh
Kenan är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2014-03-17, 00:09 #2
DanielN DanielN är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2011
Inlägg: 330
DanielN DanielN är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2011
Inlägg: 330
Kommer du säga samma sak till kunderna? Vi är inga experter, men vi har viljan?!
Jag som kund skulle inte vilja att mitt projekt blev ett upplärnings/test-case för någon. Ska du ta in en kille så ta in en som har erfarenhet och en som vet vad han gör. Inte ngn som har sett 5 matt cutts videos och tror att han vet allting. Det finns redan tillräckligt många sådana seo-företag idag.
DanielN är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2014-03-17, 08:47 #3
Kenan Kenan är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2013
Inlägg: 80
Kenan Kenan är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2013
Inlägg: 80
Citat:
Ursprungligen postat av DanielN Visa inlägg
Kommer du säga samma sak till kunderna? Vi är inga experter, men vi har viljan?!
Jag som kund skulle inte vilja att mitt projekt blev ett upplärnings/test-case för någon. Ska du ta in en kille så ta in en som har erfarenhet och en som vet vad han gör. Inte ngn som har sett 5 matt cutts videos och tror att han vet allting. Det finns redan tillräckligt många sådana seo-företag idag.
Självklart inte. Jag har redan funderat på ett upplägg som jag inte vill skriva för mycket om, men jag har ett flertal sidor som vi kan öva/testa på och använda som referenser.

Sen så är det som med alla nystartade företag, man får kämpa sig upp från botten.

Jag har sökt efter personer med erfarenhet men dom flesta har redan ett bra jobb eller så ställer dom orimliga krav (i mina ögon). För övrigs så skrev jag expert och inte någon utan erfarenhet.
Kenan är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:34.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017