Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Entreprenöriell PHP-utvecklare sökes

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2014-03-25, 12:23 #1
PerKar PerKar är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Sep 2008
Inlägg: 12
PerKar PerKar är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Sep 2008
Inlägg: 12
Standard Entreprenöriell PHP-utvecklare sökes

Vänligen observera ersättningsformen för detta uppdrag. Ersättning utgår som uppskjuten betalning + bonus när verksamheten genererar pengar. Om intresse finns kan även delägarskap diskuteras.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag har arbetat som upphandlingskonsult inom IT- och telekom-branschen i tolv år och dessförinnan med försäljning under minst lika många år. Erfarenheterna av detta har jag använt för att skapa ett webb-baserat verktyg som ska hjälpa företag och myndigheter att hålla koll på alla sina avtal.

Tjänsten heter Trimport (www.trimport.se) och den lanserades i slutet av november och jag har nu börjat sälja den. Gensvaret har varit väldigt positivt och jag behöver förstärka upp resurserna för underhåll och vidareutveckling av tjänsten.

Jag söker dig som är duktig på php, MySQL och på web (CSS, HTML, java script och jQuery). Dessutom bör du ha erfarenhet av eller ha lätt för att sätta dig in i Zend Framework och Doctrine. Vana vid Linux är ett plus. Du bör kunna lägga minst tio timmar per vecka, helst mer, på detta projekt.

Förutom ett bidrag från Tillväxtverket har jag finansierat utvecklingen själv och finansieringen har varit en trång sektor för tempot i projektet. Jag kan erbjuda delägarskap alternativt uppskjutet arvode plus bonus när verksamheten börjar generera pengar. De exakta formerna får vi försöka anpassa till vår gemensamma situation.

Jag ser framför mig att du är egenföretagare, att du har en anställning på deltid eller anställning på heltid och mycket fritid eller att du är student med tidigare arbetslivserfarenhet från området.

Tveka inte att höra av dig om du tror att du har rätt profil. Jag ber dig dock observera och respektera att vi inte har några som helst möjligheter att lära upp dig. Du måste ha erfarenhet av att ha jobbat med de specificerade verktygen och miljöerna. Du blir en del av ett litet, men engagerat team.

Kontakta Per Karlbom på [email protected], 08-544 950 29 eller 070-627 54 42. Jag ser fram emot att höra av dig.
PerKar är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:16.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017