Kom ihåg mig?

misshosting.se förstörde min hemsida, tips och råd hur jag ska komma tillbaka?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2018-11-20, 08:52 #21
wave media wave media är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2016
Inlägg: 72
wave media wave media är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2016
Inlägg: 72
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
Miss Hosting har inte förstört din hemsida, den kunde antagligen lika gärna ha blivit hackad på en annan host också. Utan att veta något om vad du använder för mjukvara så går det dock inte att säga något säkert men det bör du se över oavsett vart du väljer att flytta.

Sedan är ju deras kundtjänst inte mycket bättre än att fråga en slumpmässigt vald gymnasiestuderande men det är väl också ungefär vad man har att förvänta sig till det priset. Så länge man inte behöver hjälp eller något extra så fungerar budgetalternativen oftast lika bra men skillnaderna märks först oftast när saker går snett.
Absolut jag håller med dig. Man får vad man betalar för. Men deras tjänster ligger i samma priklass som internet vikings och det var de två jag tvekade mellan.

Klart att de har förstört min hemsida när det säger flera gånger att de ska lösa det, coh att allt är bra nu igen. Jag måste ju kunna lita på det dem säger?
wave media är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:43.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017