Kom ihåg mig?

Säljer pågående projekt ink kunder

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2020-01-07, 12:26 #1
Kelevra Kelevra är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jul 2013
Inlägg: 7
Kelevra Kelevra är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jul 2013
Inlägg: 7
Standard Säljer pågående projekt ink kunder

Hej

På grund av hälsoskäl är jag tyvärr tvungen till att göra mig av med mitt projekt. Det är en tjänst som riktar in sig mot föreningar där medlemmar kan hanteras ifrån.

Tjänsten är online, och där är ca 150 föreningar som har registrerat sig. Vi har inte tagit betalt för grundfunktionerna utan nyligen lanserat epost och SMS tjänst som vi tar betalt för (20 öre per skickad epost och 1kr per SMS). Flera betaltjänster var planerade att utvecklas varav den ena har påbörjats, där vi hanterar medlemmars betalningar till föreningarna, av detta är det tänkt att vi skall ta en viss % och aktiveringskostnad för tjänsten, den här tjänsten skall när den är klar sköta all medlemshantering automatiskt och generera större delen av inkomsterna.

Vi har valt att koppla vår app med WHMCS, där föreningar registrerar sig på och kan fylla på sina konton med krediter som kan användas i appen.


För mer frågor och länk till sidan, vänligen kontakta mig via PM. Jag väljer om jag svarar eller inte. Är du under 18 behöver du inte skicka PM då jag inte gör affärer med barn.

Begärd pris är 100.000 ink moms för app, hemsida + FB sida och domän plus kunder så klart.

Köparen behöver skaffa egen WHMCS licens för kundhantering om inte något annat föredras.
Kelevra är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:10.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017