Kom ihåg mig?

Arbetsförmedlare säljes med stor potential!

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2019-12-23, 19:25 #1
ProffsDesign ProffsDesign är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 12
ProffsDesign ProffsDesign är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 12
Thumbs up Arbetsförmedlare säljes med stor potential!

Hej!

Jag har en hemsida jag skapat med ett riktigt bra automatiserat system. Eftersom jag har för många projekt på gång så finner jag inte tid till ytterligare ett. Jag har lagt ner ca 1 år periodvis för och utveckla denna hemsida. Vill hellre se den användas eller alternativt vidareutvecklas än att projektet står och förfaller...

Hemsidan handlar om att privatpersoner lägger in gratis annonser på uppdrag gällande tjänster de vill ha hjälp med. Just idag har jag totalt 131 st olika kategorier inom olika yrken. Men man kan som sagt ha många fler då det ej finns någon gräns.

Företag går sedan in och köper uppdraget som passar deras verksamhet efter deras matchningsprofil dem skapat på deras konto. För att ansluta sitt företag behöver dem ansöka på sidan. En Moderator eller Administratör går in och godkänner/nekar. Moderator eller administratör skapar sedan automatiskt ett konto när dem beviljar företaget, där företaget i sin tur får ett välkomstmail med diverse inloggningsuppgifter som en mod eller admin också skapar via hemsidan när företaget blir beviljat

Man kan även välja och prissätta alla arbetskategorier hur man vill. T.e.x. alla uppdrag inom städning kanske kostar 150kr, medans alla uppdrag inom bygg kostar 450kr per uppdrag som företag köper. Allt är upp till den som äger sidan.

Företag har möjligheten till och ladda på deras konto med krediter som dom sedan spenderar på uppdrag dom väljer och köpa.

1 uppdrag kan totalt köpas av 5 st olika företag. När de 5:e företaget köper uppdraget plockas automatiskt uppdraget bort, och alla företag som valt och köpa uppdraget har då rätt till och lämna en offert till kunder per mail, telefon och adress. Dessa uppgifter visas efter att uppdraget är köpt.

Uppdraget finns också sparat och tillgänglig på Företagskontot under hela tiden.

Hemsidan är helt egenutvecklad med egen plattform. Då den endast har de funktioner som den behöver. Tänkte först bygga den via Wordpress, men skippa det då det segade ner sidan något fruktansvärt. Den är programmerad i .php med Codeigniter som basis. Den laddar otroligt snabbt och är extremt användarvänlig för både kunder, företag och administratörer. Koden är jättefin och navigera i. Allt har sin plats och det skulle inte vara några som helst problem för någon ny och ta över och sätta sig in i arbetet. Sidan är helt klar idag och redo att användas.



Fråga om URL,en i PM eller via telefon, 0768 36 81 36 om hemsidan skulle vara av intresse.

Citat:
Hemsidan har olika rollsystem där olika funktioner finns tillgängliga.

ADMINISTRATÖR
- Hantera nya uppdrag
- Hantera nya intresseanmälningar
- Hantera företag & användare
- Hantera statiska sidor
- Hantera kategorier
- Hantera län / kommuner
- Hantera citat-slider
- Hantera partners
- Ändra kontouppgifter

MODERATOR
- Hantera nya uppdrag
- Hantera nya intresseanmälningar
- Ändra kontouppgifter

FÖRETAG
- Fylla på krediter
- Hantera Matchningsprofil
- Ändra Kontouppgifter

PRIVATPERSON
- Skapa Uppdrag
- Ändra Kontouppgifter
Hemsidan är idag inte marknadsförd och har inget domännamn. Dock så har jag ett gäng domäner som skulle kunna passa till hemsidan. Ni får välja 1 domän från listan som ingår i köpet. Domänet är i skrivande stund betalt för 1 år fram över. Domänen ni får välja mellan är följande...
  • Allauppdrag punkt .nu
  • Jobbsite punkt .se
  • Jobbrapido punkt .se
  • Jobb247 punkt .se
  • Formedling24 punkt .se
  • Jobbjätten punkt .se
  • Arbetspolen punkt .se
  • Jobbpolen punkt .se
  • Servicepolen punkt .se
  • Jobbservice24 punkt .se
  • Uppdragsgivare punkt .nu
  • Uppdragsgivaren punkt .nu

Jag kommer inte prissätta sidan utan tar emot bud både per PM här eller per telefon - 0768 36 81 38. Budgivningen har ingen tidsgräns, utan väljer själv att avsluta budgivningen när rätt bud kommer in. Vet inte om man får ge ut telefonnummer, men meddela mig gärna så jag har möjlighet att ta bort det.


Hjälp med installation ingår ink genomgång av själva hemsidan. Fri support i 3 månader eller mer tills ni känner att ni kan hantera hemsidan själv.
ProffsDesign är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2019-12-23, 21:51 #2
ProffsDesign ProffsDesign är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 12
ProffsDesign ProffsDesign är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 12
Alla bud är välkomnande som sagt. Då jag mer eller mindre vill ha en symbolisk summa för hemsidan.
ProffsDesign är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:19.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017