Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Affiliate.se

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2006-09-04, 09:35 #101
jimmies avatar
jimmie jimmie är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 751
jimmie jimmie är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
jimmies avatar
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 751
Citat:
Originally posted by BPLP@Sep 4 2006, 08:59
Skulle inte skada om man fick reda på varför man har blivet avstängd i en annons.
Speciellt eftersom man först blev godkännd och sedan avstängd.

Inte nog med det så får man heller inget mail om att man har blivet avstängd i en annons. Detta innebär då att folk fortsätter klicka på en annons som man helt plötsligt är avstängd ifrån utan att veta varför.

Får man huvudtaget betalt för den tiden man var godkännd i en annons?
Hej,

Det står skäl om du går in på programmet och sedan väljer ansökan. Där står det anledning till varför. Jag har tittat upp anledningen men vill inte skriva det på ett publikt forum så om du mailar mig på [email protected] så hjälper jag dig. Och du ska få ersättning för den period du var godkänd, men funktionen för att stänga av affiliates användes i ditt fall, dvs. banna vilket var fel i ditt fall.

Maila mig så hjälper jag dig.

MVH Jimmie
jimmie är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2006-09-04, 18:13 #102
MST2005 MST2005 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2006
Inlägg: 179
MST2005 MST2005 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2006
Inlägg: 179
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie
Citat:
Ursprungligen postat av BPLP
Skulle inte skada om man fick reda på varför man har blivet avstängd i en annons.
Speciellt eftersom man först blev godkännd och sedan avstängd.

Inte nog med det så får man heller inget mail om att man har blivet avstängd i en annons. Detta innebär då att folk fortsätter klicka på en annons som man helt plötsligt är avstängd ifrån utan att veta varför.

Får man huvudtaget betalt för den tiden man var godkännd i en annons?
Hej,

Det står skäl om du går in på programmet och sedan väljer ansökan. Där står det anledning till varför. Jag har tittat upp anledningen men vill inte skriva det på ett publikt forum så om du mailar mig på [email protected] så hjälper jag dig. Och du ska få ersättning för den period du var godkänd, men funktionen för att stänga av affiliates användes i ditt fall, dvs. banna vilket var fel i ditt fall.

Maila mig så hjälper jag dig.

MVH Jimmie
hur ser man om man har fått betalt för de klicka medan man var godkännt i ett program? Speciellt eftersom det rör sig om en sida som först blev godkännd men som helt plötsligt är avstängd.
MST2005 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2006-09-04, 18:45 #103
jimmies avatar
jimmie jimmie är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 751
jimmie jimmie är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
jimmies avatar
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 751
Citat:
Ursprungligen postat av MST2005
Citat:
Originally posted by -jimmie@Sep 4 2006, 09:35
Citat:
Ursprungligen postat av BPLP
Skulle inte skada om man fick reda på varför man har blivet avstängd i en annons.
Speciellt eftersom man först blev godkännd och sedan avstängd.

Inte nog med det så får man heller inget mail om att man har blivet avstängd i en annons. Detta innebär då att folk fortsätter klicka på en annons som man helt plötsligt är avstängd ifrån utan att veta varför.

Får man huvudtaget betalt för den tiden man var godkännd i en annons?
Hej,

Det står skäl om du går in på programmet och sedan väljer ansökan. Där står det anledning till varför. Jag har tittat upp anledningen men vill inte skriva det på ett publikt forum så om du mailar mig på [email protected] så hjälper jag dig. Och du ska få ersättning för den period du var godkänd, men funktionen för att stänga av affiliates användes i ditt fall, dvs. banna vilket var fel i ditt fall.

Maila mig så hjälper jag dig.

MVH Jimmie


hur ser man om man har fått betalt för de klicka medan man var godkännt i ett program? Speciellt eftersom det rör sig om en sida som först blev godkännd men som helt plötsligt är avstängd.
Hej,

Om du mailar mig så hjälper jag dig.

MVH Jimmie
jimmie är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2006-09-25, 09:47 #104
jonny jonny är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 6 941
jonny jonny är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 6 941
När man nekar en affiliate så kommer man till en sida man inte har behörighet att se.

För övrigt kan jag se antalet klick, men inte antalet visningar för mina banners. Med CTR går det ju att räkna baklänges, men det hade varit kul att se denna siffra också-
jonny är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2006-09-25, 10:20 #105
jimmies avatar
jimmie jimmie är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 751
jimmie jimmie är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
jimmies avatar
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 751
Citat:
Originally posted by jonny@Sep 25 2006, 10:47
När man nekar en affiliate så kommer man till en sida man inte har behörighet att se.

För övrigt kan jag se antalet klick, men inte antalet visningar för mina banners. Med CTR går det ju att räkna baklänges, men det hade varit kul att se denna siffra också-
Hej,

Visningar kan nu ses under översikt.

Felet beror nog på en blockering av referer på din dator. Jag arbetar med att ordna detta.

MVH Jimmie
jimmie är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:44.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017