Kom ihåg mig?

Double.se

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2005-02-12, 16:16 #131
bompaholm bompaholm är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2004
Inlägg: 163
bompaholm bompaholm är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2004
Inlägg: 163
Nån annan som inte lyckas logga in hos dem längre?
bompaholm är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2005-02-12, 16:55 #132
dee dee är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 318
dee dee är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 318
Double kanske inte behöver byta i sitt system helt utan kanske kan göra så att de annonsörer som vill kan betala som naredi föreslog ovan?
Då får programmet naturligtvis berätta att de erbjuder privat och företag affiliates olika provisioner.

Citat:
Nån annan som inte lyckas logga in hos dem längre?
ja kommer in? prova att uppdatera sidan...
dee är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2005-02-13, 10:59 #133
Bengts avatar
Bengt Bengt är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 667
Bengt Bengt är inte uppkopplad
Supermoderator
Bengts avatar
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 667
Citat:
Originally posted by robertsson@Feb 12 2005, 16:13
Eftersom double föredrar räkna baklänges, diskriminera företag som affiliates och inte lyssnar på vad annonösrer och affiliates säger så har jag sagt upp mitt samarbete med double. Tyvärr är jag stenhård på vissa principer. Men jag kan mycket väl tänka mig annonsera igen den dagen double har infört ett rättvist och enkelt system.
Det är synd att du tvingas säga upp ditt annonsprogram i Double. Men jag förstår dig, vissa principer måste man hålla hårt på.
Det är verkligen ett stort besvär när vi affiliates har jobbat in annonserna för ett visst annonsprogram och sedan avslutas det strax därefter. Mycket oavlönat jobb man drabbas av. Det har redan varit en del besvärande avhopp ifrån Double, men förekommer även på TradDoubler. Man vill ju ha lite kontinuerlitet så att man hinner få någonting för jobbet, annars ger nog en del av oss upp den här typen av annonsprogram. För dig och andra i samma situation vore det ändå bra om ni tänkte på att det inte bara är en sak mellan er och affiliate-nätverket utan en irritation skapas i bredare led som tyvärr inte bara kommer att gälla affiliate-nätverket. Effekten av irritationen kommer att sprida sig även till de annonserande företag vars annonser bara gav jobb och inte hann ge några intäkter, vilket leder till att t.ex. ditt företag blir ett sånt som man aktar sig för som affiliate. Men ni kanske inte alltid inser den skada ni gör, och hur många som drabbas?
(För övrigt har inget som helst meddelande kommit från Double om att ditt program upphör, det är en brist, det borde man omedelbart få veta.)
Bengt är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2005-02-14, 01:54 #134
bompaholm bompaholm är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2004
Inlägg: 163
bompaholm bompaholm är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2004
Inlägg: 163
Då var ens program klart och installerat. Får vi se om Double har något att ge
Bengt och alla andra hoppas få se er som Affiliates B)
/T
bompaholm är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:45.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017