Kom ihåg mig?

Utvecklare söker utvecklare/designer

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2018-05-09, 18:34 #1
kodochredbull kodochredbull är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2013
Inlägg: 67
kodochredbull kodochredbull är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2013
Inlägg: 67
Standard Utvecklare söker utvecklare/designer

Hej,

Jag är en utvecklare som i framtiden hoppas på att kunna driva eget och leva det enkla livet. Men för att nå dit måste man ha en produkt eller tjänst där man tjänar pengarna på.

Jag är driven och skriver en del kod på fritiden, men mitt problem är egentligen motivation. Det är tråkigt att efter en hel arbetsdag sitta ytterliggare timmar och skriva kod på sina egna projekt när det finns en del annat att göra.

Dock vill jag förändra det nu. Jag tror att med en samarbetspartner i olika projekt som vi gör tillsammans så är det lättare att hålla sig motiverad och att det går snabbare framåt.

Jag är främst .NET-utvecklare som även har koll på Xamarin och javascript. Jag har jobbat i över 5 år som webbutvecklare och jag antar att du har liknande erfarenhet av utveckling eller design. Jag letar alltså inte efter en "blocket skript"-kille som aldrig har använt git.

Min plan är att med rätt person så bygger vi något tillsammans med ungefär samma mängd arbete, jobbar på olika projekt tillsammans och försöker göra vinst på detta i längden. Ev. vinst delar vi så klart så länge arbetsinsatsen är lika. Jag har en del idéer på projekt (samt är idel öra på att höra dina idéer) och du måste vara självgående och driven och helst så driven så att du kan driva på mig också om jag har dagar jag inte känner motivation. Jag kan göra detsamma för dig.

PMa gärna om du tror att du är rätt person.
Mvh Kodochredbull
kodochredbull är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:39.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017