Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Söker investerare/marknadsförare till färdigt/pågående projekt

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2017-05-26, 11:24 #1
habbcraw habbcraw är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2010
Inlägg: 182
habbcraw habbcraw är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2010
Inlägg: 182
Standard Söker investerare/marknadsförare till färdigt/pågående projekt

Hej! Jag har under ungefär ett år utvecklat en sida helt själv på min egen tid i php, mysql, html, css och javascript. Sidan är en typ av verktyg i en redan existerande bransch som är helt nödvändigt för dem som involverade i denna typ av bransch.

Eftersom jag själv utvecklat klart projektet till så stor del att det kan anses färdigt, men däremot självklart kan och kommer utvecklas vidare har jag tagit en paus vid vidareutveckling vid den punkten. Det jag nu gör är att jag vill hitta någon investerare eller/och marknadsförare som kan hjälpa skaffa användare och kunder, samt skapa ett rykte för sidan. Du kan också vara en person som hjälper göra sidan mer attraktiv eller dylikt..

Branschen i fråga om är väldigt stor och det finns redan många tusen personer inom branschen i Sverige och det ökar med några tusen varje år. Det finns också ungefär 2-5 konkurrenter som jag anser tillräckligt konkurrenskraftiga för att kunna vara lite av ett hinder. Samtidigt är detta just anledningen till att detta är en bra möjligthet för dig att starta ett samarbete med mig. Jag har redan utvecklat projektet själv och det är därför inga kostnader för den delen och det finns stor potential med att ta till sig kunder och användare i denna stora bransch med ett fåtal värdiga konkurrenter just nu.

Anledningen till att detta projekt är något att tjäna på är för att jag gjort något helt själv som i vissa fall kräver flera personer med olika kunskaper/jobb eller en väldigt stark vilja och tålamod för att genomföra. Det är alltså inte jättelätt att skapa denna typ av verktyg och det finns en hel del standarder och krav att följa.

Det som gör mitt verktyg/sida väldigt attraktivt jämfört med de 2-5 aktuella konkurrenterna är just att jag erbjuder funktioner till ett pris som är mellan dubbelt till fyra gånger billigare än de andra aktörerna på marknaden m.m. Det finns även en del aktörer på marknaden som inte verkar följa krav och standarder helt och hållet eller inte har like flexibla verktyg som det jag har skapat åtminstone till vissa delar när det kommer till toppkonkurrenterna.

Låter det intressant, du undrar något eller vill veta lite mer så får du gärna skicka ett PM! Tror du att du på något annat sätt kan hjälpa till får du gärna förklara hur. För tillfället har jag en enskild firma för syftet, men målet är att starta aktiebolag när tillfället är rätt.
habbcraw är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:09.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017