Kom ihåg mig?

Egrannar söker utvecklare och designer

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2014-11-19, 15:51 #1
itgurus avatar
itguru itguru är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 2
itguru itguru är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.
itgurus avatar
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 2
Standard Egrannar söker utvecklare och designer

Vi söker en frilansande webbutvecklare och en frilansande designer/utvecklare i Stockholm.

Du/ni *gillar* att utveckla smarta, mobilanpassade lösningar baserat på LAMP. Om du är utvecklare du är mer än bekväm med objektorienterad php, mysql, html5, css3, bootstrap3 och jquery 1.9+. Du använder git för versionshantering och har så mycket erfarenhet att git räddat dig från FUBAR minst en gång :-)

Om du är designer/UX så tänker du på att sajten inte bara ska bli snygg. Den ska även vara användbar och man ska nästan varje dag kunna upptäcka någon ny genomtänkt smart detalj om man är uppmärksam. Att samla och presentera informationen så att besökarna känner sig som genier tack vare allt de snabbt och enkelt kan åstadkomma. Vi ska göra svåra saker enkla, lättillgängliga och lustfyllda.

Vi har ett distribuerat team och jobbar mycket individuellt så det är viktigt att du kan jobba självständigt. Hela teamet träffas en gång per vecka och stämmer av veckan som gått och veckan om kommer.

Vi tänker oss ett långsiktigt samarbete, kanske 10 timmar per person, per vecka under kommande år. Ersättning efter överenskommelse. Delägarskap kan bli aktuellt för rätt personer.

Vad är Egrannar? Vi driver en sajt för bostadsrättsföreningar. BRF:erna får en egen hemsida hos oss och ett socialt nätverk för grannarna i föreningen. Vi växer nu kraftigt och behöver lägga i en högre växel för att vidareutveckla sajten.

Egrannar ägs av Cityblock Development AB som är ett ungt startupföretag med stora planer. Egrannar förändrar hur människor lever och bor i Sverige, med modern teknik och med kärlek till frustrerade styrelsemedlemmar som bara försöker göra vardagen lite enklare för medlemmarna i sina bostadsrättsföreningar.

Kontakta mig, Lars Wallgren, via DM eller på lars@egrannar.com.
itguru är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Taggar
design, php, sociala nätverk, utvecklare sökes!


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:18.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017