Kom ihåg mig?

Feedback på ny bokmärkestjänst

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-10-28, 17:57 #11
Bokemarks Bokemarks är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2013
Inlägg: 7
Bokemarks Bokemarks är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2013
Inlägg: 7
Citat:
Ursprungligen postat av autosvar Visa inlägg
Mycket användbar tjänst. Tror den mår bra av att vara så pass enkel som den är utan alltför mycket mer funktionalitet, men att kunna gruppera bokmärkena i samlingar vore toppen. Låt oss säga att jag arbetar på ett projekt och vill dela flera stycken bokmärken avseende t.ex. "Måla en tavla" så vore det smutt att skapa just en samling som heter "Måla en tavla" som i sin tur kan ha några samlingar under sig.
Tack för feedbacken, och tänker försöka hålla det så enkelt som möjligt! Ang. samlingar så hade jag tänkt att taggningsfunktionen skulle fungera ungefär som samlingar. Du kan t.ex lägga till #tavla på de bokmärken du vill ha till tavel-projektet. För att sedan enbart visa de bokmärken som har #tavla, skriver du #tavla i sökfältet. Är detta ett bra sätt att hantera samlingar (då måste jag göra det tydligare att man kan göra så) eller bör jag göra på något helt annat sätt? Har inte ännu lagt till så att man kan dela vissa bokmärken, just nu är det allt eller inget.

Citat:
Ursprungligen postat av autosvar Visa inlägg
Vore bra att kunna minska och öka "on the fly" för att kunna gå från detaljvy till helikopterperspektiv. Dvs dynamisk visning.
Lägger till på todo-listen

Citat:
Ursprungligen postat av autosvar Visa inlägg
Några funktioner som du kan lägga till för betalande kunder vore att kunna koppla egen domän till sin bokmärkessida samt möjlighet att lösenordsskydda en eller flera samlingar av bokmärken. Prissättningen bör ligga kring $5 per månad för dessa tjänster tillsammans.
Bra idé!
Bokemarks är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:36.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017