Kom ihåg mig?

Bloggsamarbete

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-10-28, 10:40 #131
Sweelys avatar
Sweely Sweely är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Apr 2010
Inlägg: 1 354
Sweely Sweely är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
Sweelys avatar
 
Reg.datum: Apr 2010
Inlägg: 1 354
Citat:
Ursprungligen postat av StefanBergfeldt Visa inlägg
Ninza, jag är ledsen att jag hade missat att du faktiskt hade en blogg med där. Kommentarer kommer inom kort.

Jag har inget problem med några till, och jag kommenterar allt som jag kommer på något att kommentera på. Vissa saker hoppar jag över, så måste det få vara. Ser ju jättekonstigt om samma 10 personer skriver "Bra inlägg" på ALLA inlägg.

Lite drygt är det med bloggare som skriver flera inlägg om dagen, där har jag svårt att hinna med. Jag försöker vara ledig på helgerna också så då blir det ofta dåligt med både blogginlägg och kommentarer.
Jag är nog den som uppdaterar mest av oss, och jag kan säga som så här: jag bryr mig knappt om kommentarerna som lämnas av oss i den så kallade bloggringen. Visst, kommentarer är mysigt men knappast något jag kräver. Så känn ingen press när det kommer till min blogg i alla fall, kommentera lite när ni känner för det
Sweely är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-10-28, 11:48 #132
StefanBergfeldts avatar
StefanBergfeldt StefanBergfeldt är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Sep 2004
Inlägg: 1 535
StefanBergfeldt StefanBergfeldt är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
StefanBergfeldts avatar
 
Reg.datum: Sep 2004
Inlägg: 1 535
Jag tänkte snarast på prylzonen som stod för tre av sju inlägg igår. Sen är den i nån gråzon gällande webbinriktningen, men det är min blogg också så...
StefanBergfeldt är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-10-28, 20:24 #133
robincox robincox är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 301
robincox robincox är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 301
Standard Så var det absolut!

Citat:
Ursprungligen postat av kw_wasabi Visa inlägg
Jag är också tveksam till bloggar om andra ämnen. jag fick för mig att tanken var att ha ett mindre nischat samarbete. Ca: 10 bloggar om e-handel, affiliate/adsense, sökmotoroptimering och webbutveckling.
Tror han inte hade förstått det bara.
robincox är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-10-28, 20:40 #134
robincox robincox är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 301
robincox robincox är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 301
Exclamation Till Viktor

Jag vill vara med, det var ju min idé från början. Jag fixar till så datum kommer med i min feed.
robincox är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-10-28, 22:54 #135
lukasbrismans avatar
lukasbrisman lukasbrisman är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2007
Inlägg: 159
lukasbrisman lukasbrisman är inte uppkopplad
Medlem
lukasbrismans avatar
 
Reg.datum: Sep 2007
Inlägg: 159
Vad gäller inläggen på prylzonen så blir jag inte bitter om ni inte kommenterar alla inlägg, givetvis förväntar jag mig inte det. Jag skall ju inte ha några fördelar här. Så kort och gott, kommentera det ni hinner med på så många bloggar som möjligt, men prioritera ingen blogg bara för att den uppdaterar oftare?
lukasbrisman är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-10-31, 10:06 #136
Sweelys avatar
Sweely Sweely är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Apr 2010
Inlägg: 1 354
Sweely Sweely är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
Sweelys avatar
 
Reg.datum: Apr 2010
Inlägg: 1 354
Jag tror mig ha hittat ett problem. Varje gång jag UPPDATERAR ett befintligt inlägg så pluppar det upp en ny länk i feeden.

Alltså: när jag publicerar inlägget så kommer det med i feeden. Om jag sedan uppdaterar inlägget så kommer en till länk med i feedet. Går det att fixa på något sätt?
Sweely är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-10-31, 12:30 #137
Stefans avatar
Stefan Stefan är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2010
Inlägg: 90
Stefan Stefan är inte uppkopplad
Medlem
Stefans avatar
 
Reg.datum: Feb 2010
Inlägg: 90
Jag försöker att hinna med att kolla av alla inlägg i bloggringen. När jag känner att jag har något meningsfullt att säga så kommenterar jag. Vissa inlägg är också mer utformade för flitigt kommenterande än andra inlägg.

När det gäller att publicera egna inlägg så resonerar jag på samma sätt, jag publicerar när jag känner att det är något som kan vara av värde för er andra.

Det är inte lätt att hinna med allt när man arbetar heltid, driver ett företag vid sidan av och har en familj som kräver uppmärksamhet!

Nu är både vår blogg och webbhotellet relativt nya, men jag kan tänka mig att byta länkar om någon är intresserad.
Stefan är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-11-03, 21:19 #138
Freddessson Freddessson är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2010
Inlägg: 11
Freddessson Freddessson är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2010
Inlägg: 11
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan Visa inlägg
Jag försöker att hinna med att kolla av alla inlägg i bloggringen. När jag känner att jag har något meningsfullt att säga så kommenterar jag. Vissa inlägg är också mer utformade för flitigt kommenterande än andra inlägg.

När det gäller att publicera egna inlägg så resonerar jag på samma sätt, jag publicerar när jag känner att det är något som kan vara av värde för er andra.

Det är inte lätt att hinna med allt när man arbetar heltid, driver ett företag vid sidan av och har en familj som kräver uppmärksamhet!

Nu är både vår blogg och webbhotellet relativt nya, men jag kan tänka mig att byta länkar om någon är intresserad.
Ja, vi kan byta länkar.. om du vill
Freddessson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Taggar
blogg, bloggring, bloggsamarbete, diskussion, samarbete, seo


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:04.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017