Kom ihåg mig?

[OBS! Sentimentalt] - Det finns en man på detta forum...

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2020-04-03, 00:30 #1
GRLs avatar
GRL GRL är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2015
Inlägg: 320
GRL GRL är inte uppkopplad
Flitig postare
GRLs avatar
 
Reg.datum: Aug 2015
Inlägg: 320
Thumbs up [OBS! Sentimentalt] - Det finns en man på detta forum...

... som idag visat att det finns otroliga medlemmar på detta forumet, som jag faktiskt i dessa tider inte trodde fanns längre.

Mannen jag pratar om är DanielEgenSajt.se som är fantastisk.

Jag har en vän som jag efter många år övertalat att köpa en domän med hans efternamn (.se) och som inte är bevandrad i denna världen av domännamn och webbhotell, å givetvis strulade det till sig med förnyning av domänen då min vän inte riktigt har kläm på hur viktigt det är med att ha koll på fakturadatum och kontroll över om domänen förnyades eller inte, givetvis sket det sig och domänen löpte ut och snappades av en domän handlare.

Men då gjorde DanielEgenSajt.se en helt otrolig grej och lyckades lösa problemet så nu har min vän sin domän tillbaka trots alla odds och är hur glad som helst över detta.

Så, Daniel, du ska ha ALL heder och tack för att du är den person du är, så många andra hade utnyttjat situationen och skinnat min vän på ytterligare pengar, tack till domän handlaren som även är en del i detta (om du läser detta inlägg) .. Må livet vara underbart för er i all framtid.

Som sagt lite sentimentalt från min sida, men jag tycker att personer som gör något bra ska lyftas fram på detta forum, för att andra ska inspireras av er handling.

Ha nu en underbar fortsättning på ert år med era företag.

// L

.
GRL är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:46.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017