Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


MediaAnalys seriöst och bra?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2006-08-21, 10:38 #1
Polzer Polzer är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 7
Polzer Polzer är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 7
En kund kontaktade mig och ville veta ifall jag visste något om företaget MediaAnalys. Efter en del sökningar fick jag reda på att MediaAnalys består av folk från Altus (som det finns mycket om här på WN). Är det någon som vet ifall MediaAnalys jobbar på ett seriösare sätt? Min kund fick en referens som de gärna fick kontakta (http://www.girmek.se). Kunden är inte så kunnig och vet inte hur han skall göra, då jag inte har hört talas om MediaAnalys känner jag mig mycket osäker på om jag skall be min kund testa eller ej. Vad tycker ni på WN?

De vill ha 7900:-/år för följande...

Analys och Framtagning av nyckelord
MediaAnalys samlar in statistik från Google, MSN, Eniro och Yahoo rörande de sökningar som görs
dagligen. Därmed vet vi hur många som varje dag söker efter det du säljer men också hur de söker och
kan därmed rekommendera er de rätta nyckelorden att annonsera på. Vi tar fram förslagen, därefter
översänds dessa till er för komplettering och godkännande.

Sökoptimering av 15 nyckelord
I Standard kommer du att få en väl förbättrad synlighet när någon söker på era utvalda nyckelord.
Totalt 15 nyckelord ingår.

Sökmotorer som omfattas:
Er verksamhet kommer att få en bra synlighet i nästan samtliga sökmotorer. De vi främst inriktar oss på
är: Google, MSN Search, Eniro.se, Yahoo och Altavista. Tillsammans står dess sökmotorer för mer än
90% av alla kommersiella sökningar som görs i Sverige.

Tillgång till MediaAnalys Länknätverk
För att man ska få en bra exponering på Google och även de flesta andra sökmotorer, krävs det att det
är flera andra webbsidor som länkar till er webbsida. MediaAnalys har ett egenutvecklat länknätverk som
bygger många högrankade länkar mot er webbplats.

Rapportering, statistik och uppföljning
Vi är kända för att ha en väl fungerande återkoppling till våra kunder. Som kund hos oss får du inte bara
rapporter före och efter arbetets utförande och besökarstatistik varje månad, utan även en personlig
kontakt ca var 3:e månad för uppföljning och avstämning. Läs mer om detta på vår webbsida.
Polzer är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:47.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017