Kom ihåg mig?

Officiella Affiliator-tråden

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2015-07-15, 16:10 #581
spexer spexer är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Apr 2011
Inlägg: 337
spexer spexer är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Apr 2011
Inlägg: 337
Här kommer min utlovade uppdatering. Nu har Affiliator gjort rätt för sig i mitt fall och när man väl gjorde det gick det mycket snabbt och smidigt!

Jag tog fasta på texten på framsidan "Getupdated kommer att betala ut er provision enligt våra allmänna villkor till dess att respektive affiliate program är nedstängt." och kontaktade därför Getupdated direkt med mitt affiliate ID. Fick ett mail någon timme senare om att utbetalningen var gjord, vilket stämmer bra då pengarna nu syns på mitt bankkonto.

Synd att det skall krävas lite extra jobb för att få ut de intjänade pengarna, men slutet gott allting gott (vad mig anbelangar). Hoppas att det löser sig för er andra också!
spexer är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2015-07-17, 13:17 #582
eThor eThor är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2006
Inlägg: 16
eThor eThor är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2006
Inlägg: 16
Tack för att du informerade om detta! Jag gjorde likadant och har nu också fått min sista utbetalning.
eThor är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2015-07-21, 22:51 #583
leonards avatar
leonard leonard är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2013
Inlägg: 190
leonard leonard är inte uppkopplad
Medlem
leonards avatar
 
Reg.datum: Mar 2013
Inlägg: 190
Önskar jag kunde ha haft lika tur med utbetalningarna.. Har förvisso inte många tusenlappar innestående, är väl mest en principsak och jag som är rättshaverist - haha. Hur som helst har jag mailat Affiliator flera gånger, varpå de hävdar att annonsören inte har betalat in räkningarna. Vilket är märkligt då de gör det på andra affiliate nätverk.

Jag ombeds sedan kontakta annonsören själv för att reda ut frågan, för att agera någon slags mellanhand. Tänker väl att jag inte orkar sträcka mig så mycket längre men skjuter iväg ett mail, får ett svar som jag sedan vidarebefodrar tillbaka till Affiliator. Efter det trots upprepad kontakt så har inget besked getts i frågan.

Någon annan med snarlika erfarenheter? Vill inte outa annonsören då jag inte tror de är boven i dramat.. Visst att det kan finnas känsliga situationer där man lägger locket på, men inte särskilt professionellt att ombe mig som publisher att kontakta annonsören för någon slags indrivning. Wtf?
leonard är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2015-07-22, 08:08 #584
KristianE KristianE är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 3 075
KristianE KristianE är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 3 075
Affiliator är mellanhand och din partner. Affiliator tjänar pengar på att förmedla annonsören till dig och därför är det självklart deras jobb att sköta all dialog med annonsören. Du ska aldrig någonsin prata med annonsören. Då kan du ju "sno" annonsören själv och strunta i Affiliator.
KristianE är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:56.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017