Kom ihåg mig?

E-handel, sparkcyklar säljes

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2019-12-04, 10:22 #1
kgw kgw är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.
 
Reg.datum: Sep 2012
Inlägg: 1
kgw kgw är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.
 
Reg.datum: Sep 2012
Inlägg: 1
Standard E-handel, sparkcyklar säljes

Nu är denna e-handel till salu som funnits i över 10 år. Den började med springcyklar för barn som är ett mycket smidigt sätt för barnen att lära sig hålla balansen. Under åren så har den kompletterats med större sparkcyklar för vuxna med inriktning att motionera sina hundar. Detta har blivit en mycket lyckad satsning och nu tagit över större delen av omsättningen som jan-nov 2019 låg på 300.000 ex moms.

På grund av en långvarig sjukskrivning så har vi inte haft möjlighet att fortsätta underhålla/utveckla denna site och vi har lagt 0 kr på marknadsföring i år men vi har ett mycket gott rykte i marknaden kring dessa sparkcyklar för att motionera hundar så beställningarna rullar ändå in, främst under perioden mars- september. Marknadsföring krävs dock för att hålla försäljningen av barncyklar igång.

Bra leverantörskontakt kommer överlämnas.
Varulager per dags datum 115.000kr ex moms.
Logotype finns framtagen både för barncyklarna och de för att motionera hundarna med. Den senare är även varumärkesskyddad.
2 st Instagram konton & 2 st Facebook konton ingår.
Allt ligger på en smidig e-handelsplattform med färdiga kopplingar för kortbetalningar, faktura och delbetalningar.
Cyklarna ligger färdig förpackade styckvis i kartonger som accepteras av DHL Servicepoint.
Säljes som inkromsaffär.

Skicka era uppgifter via PM vid intresse och beskriv kort vilka ni är så återkommer vi med mer info.
kgw är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:18.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017