Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Come and Stay

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-09-03, 18:45 #91
elofssons avatar
elofsson elofsson är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 881
elofsson elofsson är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
elofssons avatar
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 881
Citat:
Ursprungligen postat av elitasson Visa inlägg
Någon som använder sig av subtracking och vet vart man hittar denna information när man är inloggad?
Jag har försökt mig på detta men inte lyckats. Skulle behöva en bättre guide än de jag fått tidigare. Det är riktigt svårt att fatta hur man ska göra. Jag har fått info/guider via mail tidigare men det hjälpte inte speciellt mycket.
elofsson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-09-07, 11:55 #92
comeandstays avatar
comeandstay comeandstay är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2007
Inlägg: 60
comeandstay comeandstay är inte uppkopplad
Medlem
comeandstays avatar
 
Reg.datum: May 2007
Inlägg: 60
Citat:
Ursprungligen postat av comeandstay Visa inlägg
Come & Stay har nu infört betalniningsrutinen att publishers får betalt senast 15 dagar efter fakturans månads utställande.

Rutinen är alltså att rekvisitioner skickas ut runt den 20:e i månaden till alla som har över 1000kr innestående som är betalt av annonsör.
Om Come & Stay får fakturan innan månadsskiftet betalas fakturan senast den 15:e nästkommande månad.

Citat:
Ursprungligen postat av Princess Le Visa inlägg
Har väl alltid varit så? Eller?
Ja, om affiliates har skickat fakturan samma månad som de fick den. Men om en affiliate väntar till efter månadsskiftet med att skicka fakturan förtydligar vi nu att då behandlas denna faktura nästkommande månad. En del har t.ex. skickat fakturan i början på nästkommande månad och sedan undrat varför den inte behandlats inom 15 dagar.
comeandstay är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-09-07, 12:02 #93
comeandstays avatar
comeandstay comeandstay är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2007
Inlägg: 60
comeandstay comeandstay är inte uppkopplad
Medlem
comeandstays avatar
 
Reg.datum: May 2007
Inlägg: 60
Citat:
Ursprungligen postat av elitasson Visa inlägg
Någon som använder sig av subtracking och vet vart man hittar denna information ...

Det finns en videotutorial hur man använder subtracking på Come & Stay casaffiliate.com

http://www.youtube.com/v/AAmZgi4VX30..._embedded&fs=1
comeandstay är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-05-04, 20:18 #94
Kretius Kretius är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2009
Inlägg: 60
Kretius Kretius är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2009
Inlägg: 60
Hur ska man göra för att slippa spam från comandstay / jatack.se?
Är trött på att få reklam från jatack.se flera gånger i veckan.
Flertalet av adresserna används enbart som front på div. hemsidor och ingen adress har godkänt att få skiten.
Att avanmäla har ingen effekt, och inget händer heller när man anmäler till KoV.
Kretius är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-05-10, 10:39 #95
comeandstays avatar
comeandstay comeandstay är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2007
Inlägg: 60
comeandstay comeandstay är inte uppkopplad
Medlem
comeandstays avatar
 
Reg.datum: May 2007
Inlägg: 60
>> Kretius
Det låter konstigt. Kontakta mig med vilken / vilka epostadresser det gäller så kan jag se till att någon här kontrollerar vilken partnerdatabas din adress kommer ifrån.

Det krävs opt-in för alla partnerdatabas-samarbeten men då det är ett par miljoner epostadresser om man räknar med alla partnerdatabaser, så är det klart att vi inte kan kontrollera ursprunget på alla, utan måste lita på vad våra partners säger, men om det visar sig att någon partner har flertalet adresser som inte är opt-in kan denna komma att stängas av.

Naturligtvis går det att avanmäla sig också. Följer du länken längst ner i utskicket för att avanmäla? Vad får du för resultat då?
comeandstay är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-05-10, 10:43 #96
comeandstays avatar
comeandstay comeandstay är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2007
Inlägg: 60
comeandstay comeandstay är inte uppkopplad
Medlem
comeandstays avatar
 
Reg.datum: May 2007
Inlägg: 60
Come & Stay kommer framöver att fokusera på unika leadkampanjer och söker därför fler samarbetspartners som kan distribuera dessa produkter.

Exempel på våra produkter är de s.k. lead direct kampanjerna ( t.ex. bon prix ) som är optimerade för att konvertera bra, och vi kan därför betala er som distributörer för alla som klickar sig vidare från mailet om utskicket görs på rätt sätt. Detta ger riktigt konkurrenskraftig ersättning till våra distributörer och ger annonsörerna kvalitetslead där kunderna frivilligt och fullt medvetet anmäler sig till olika nyhetsbrev.

Det är också så vi jobbar med våra survey-undersökningar och det är aldrig några "dolda" signups som är gömda i en lång villkorstext. Även våra surveys är optimerade för att konvertera och ger betalt per lead, men även omräknat till ersättning i förhållande till klick ligger det bland de högsta på marknaden. Vi kommer även jobba med eCRM, d.v.s. inte bara leverera klicks och leads utan även hjälpa kunderna att följa upp och ta till vara sina kundkontakter på bästa sätt. Dessutom hjälper vi företag att synas och profilera sig i sociala medier.

Kontakta mig om du är intresserad av att samarbeta med oss, och t.ex. kan marknadsföra våra nordiska kampanjer i ert nyhetsbrev mot bra ersättning.
comeandstay är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-05-11, 20:42 #97
addiction1 addiction1 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2010
Inlägg: 209
addiction1 addiction1 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2010
Inlägg: 209
Citat:
Ursprungligen postat av comeandstay Visa inlägg
Come & Stay kommer framöver att fokusera på unika leadkampanjer och söker därför fler samarbetspartners som kan distribuera dessa produkter.

Exempel på våra produkter är de s.k. lead direct kampanjerna ( t.ex. bon prix ) som är optimerade för att konvertera bra, och vi kan därför betala er som distributörer för alla som klickar sig vidare från mailet om utskicket görs på rätt sätt. Detta ger riktigt konkurrenskraftig ersättning till våra distributörer och ger annonsörerna kvalitetslead där kunderna frivilligt och fullt medvetet anmäler sig till olika nyhetsbrev.

Det är också så vi jobbar med våra survey-undersökningar och det är aldrig några "dolda" signups som är gömda i en lång villkorstext. Även våra surveys är optimerade för att konvertera och ger betalt per lead, men även omräknat till ersättning i förhållande till klick ligger det bland de högsta på marknaden. Vi kommer även jobba med eCRM, d.v.s. inte bara leverera klicks och leads utan även hjälpa kunderna att följa upp och ta till vara sina kundkontakter på bästa sätt. Dessutom hjälper vi företag att synas och profilera sig i sociala medier.

Kontakta mig om du är intresserad av att samarbeta med oss, och t.ex. kan marknadsföra våra nordiska kampanjer i ert nyhetsbrev mot bra ersättning.
Har ni någon signup-kampanj som ger minst 10-15 kr per lead? Jag kan leverera upp till 60 000 leads per månad.
addiction1 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:24.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017