Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Ska byta webhotell, One.com verkar överlägsna, är det för bra för att vara sant?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2017-08-28, 14:37 #1
Camme Camme är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jun 2014
Inlägg: 6
Camme Camme är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jun 2014
Inlägg: 6
Standard Ska byta webhotell, One.com verkar överlägsna, är det för bra för att vara sant?

Jag hostar för tillfället två informationssidor och två e-handelssidor på Binero. Men Binero har blivit katastrofalt dåligt på senare tid och nu när det är dags att förnya tänkte jag flytta över till något annat webbhotell.

Jag har kikat runt och förstår mig inte riktigt på One.com och vad de erbjuder, siffrorna verkar helt omöjliga. Deras dyraste paket är billigare än de flesta andra webhotells billigare paket. Sedan får du extremt mycket mer utöver det, som fri trafik, tiotals gånger mer lagringsutrymme, 512 MB PHP minne redan vid det absolut billigaste paketet och 4GB vid det dyraste. Oderlands absolut dyraste paket ger 1GB PHP minne, men Ones dyraste som ger avsevärt mer är billigare än oderlands billigaste. Det känns inte rimligt eller möjligt, så var är det jag missar?

Är det något annat man bör tänka på? För det är inte små skillnader på siffrorna, vi snackar myror och elefanter.
Camme är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:53.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017