Kom ihåg mig?

Bokföringsprogram

Visa resultat för omröstning: Vilket bokföringsprogram hade ni använt?
Fortnox 15 55.56%
Visma eEkonomi 6 22.22%
iOrdning 2 7.41%
Bokio 3 11.11%
SpeedLedger 2 7.41%
Zervant 2 7.41%
Zeonconomy 0 0%
Flervalsomröstning. Antal röster: 27. Du får inte rösta i den här omröstningen

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2017-03-22, 22:50 #11
jocke4us avatar
jocke4u jocke4u är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 128
jocke4u jocke4u är inte uppkopplad
Medlem
jocke4us avatar
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 128
Tack @gh0st men är inte Zervant mest fakturering numera?

Först och främst behövs ett bokföringsprogram då det finns vissa regler att förhålla sig till där...fakturering och lön går ju att hantera manuellt.

Hur som helst så lutar det år Bokio till en början
jocke4u är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2017-03-23, 10:10 #12
jayzee jayzee är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 1 089
jayzee jayzee är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 1 089
Citat:
Ursprungligen postat av gh0st Visa inlägg
Körde först iOrdning, flyttade till Bokio och sen hittade jag Zervant! Klart bättre än Bokio, även fast den har mindre saker.
Gjorde exakt samma sak som du (jag kör dock iOrdning fortfarande på macOS som "backup"). Bokio, om man väljer att inte betala för deras "prioritetssupport" för 100kr/mån kan helt åt hållet strunta i att ens besvara dina frågor. Buggrapporten (ja, systemet är knappast perfekt) jag skickade till de tog hela 2 veckor för de att besvara (!!??) och de har inte ens lost problemet. Jag skickade sedan ett enkelt ärende där jag bad de ta väck ett av mina testkonton, detta var ca. 2 månader sedan och de struntar blankt i det.

Jag förstår att man vill att folk skall välja deras support för 100kr/mån men att helt blankt vägra att besvara förfrågningar är knappast professionellt någonstans och ger knappast bra rykte. Man får god lust att ta fram ett bättre system själv...
jayzee är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2018-11-03, 12:16 #13
Kackalorum Kackalorum är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2018
Inlägg: 199
Kackalorum Kackalorum är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2018
Inlägg: 199
Kan bumpa den här tråden, då jag har erfarenhet från olika bolag och olika program:

Företag 1:
20-talet anställda, 400 verifikat per år. Här använder jag Fortnox och skulle aldrig komma på tanken att byta

Företag 2:
Ett mycket litet holdingbolag, 20-talet verifikat per år. Här kör jag på Kapitas. Jag testade Bokio tidigare, nackdelen med Bokio är att man inte kan lägga till egna konton i kontoplanen, vilket detta bolag behöver (vill ha varje aktieägande/dotterbolag som egen bokföringspost).
Hade jag inte haft detta krav, så hade jag garanterat valt Bokio för detta bolag, inte minst för att det programmet har en relativt bra faktureringsmodul inkopplad. Så för små bolag utan "specialbehov" så fuunkar Bokio utmärkt.
Kackalorum är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:07.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017