Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


350 Svenska Facebook sidor till salu - Totalt 9m Likes

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2018-08-12, 03:04 #1
Logotyp24 Logotyp24 är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Dec 2013
Inlägg: 341
Logotyp24 Logotyp24 är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Dec 2013
Inlägg: 341
Standard 350 Svenska Facebook sidor till salu - Totalt 9m Likes

Hallå!

Jag har nu tänkt sälja alla mina Facebook sidor som jag äger, vilket är cirka 350 stycken. Dessa sidor har totalt cirka 9m gilla-markeringar tillsammans och bland dem finns några av de största svenska sidorna.

En kort lista av de större FB sidor som finns bland dem är:
1. 4 x 300k Sidor (290k till 350k likes styck)
2. 5 x 200k sidor (180k till 250k likes styck)
3. 7 x 70-130k sidor.

Dessa sidor har använts till en nyhetssida tidigare och publicerar man 8 till 10 inlägg per dag, så kan ge mellan 200-300.000 svenska besökare om dagen. Vilket i sin tur ger intäkter på 200,000 till 300.000 kr i månaden via Facebook Instant Articles. Dessa intäkter går att öka ytterligare också om man väljer att köra videoannonser.

Nu använder jag inte sidorna längre och ska köra igång med ett nytt projekt, därav kan jag tänka mig sälja sidorna "rätt billigt". Men "rätt billigt" motsvarar inte några hundratusen utan det handlar om några miljoner för alla sidor.

300,000+ Facebook sidor är sällsynta och därav är de extra dyra, totalt finns det kanske 10 stycken i Sverige.

Facebook sidorna går även att använda till marknadsföring, och genom att publicera Facebook videos på sidorna så kan man säkerligen nå upp till 2 miljoner videovisningar om dagen.

Man kan välja att köpa alla sidor tillsammans eller en del av dem. Beroende på hur många sidor du köper så finns det möjlighet till delbetalning.

Jag säljer som företag och moms tillkommer.

Om du är intresserad av att veta mer eller vill köpa några eller alla FB sidor så skicka ett PM till mig med din budget och namnet på ditt företag.

Vi kan även träffas för att göra klar en affär om det rör sig om en större summa, rör det sig om delbetalning så skrivs även ett avtal.


Hälsningar
Simon
Logotyp24 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:58.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017