Kom ihåg mig?

Webbdesigner som kan Sass/Rails

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-09-19, 11:30 #1
Pjotr Pjotr är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2004
Inlägg: 18
Pjotr Pjotr är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2004
Inlägg: 18
Standard Webbdesigner som kan Sass/Rails

Jag behöver hjälp med att tillverka en CSS-mall för ett system som är under uppbyggnad. Systemet byggs i Ruby-on-rails och jag vill använda Zurb Foundation (http://foundation.zurb.com/) med hjälp av den GEM som finns (https://github.com/zurb/foundation-rails).

Poängen är att layouten skall vara "responsive", och alltså fungera oavsett plattform (telefon, ipad, desktop etc). Finns det starka skäl kan jag överväga Twitter Bootstrap eller annat ramverk men just nu är Zurb #1.

Du skall alltså kunna leverera en scss-fil med inställningar (jag kan evt hjälpa till med syntax här) samt en eller flera layout-filer- Även här kan jag hjälpa till med Rails-syntax om du är ovan.

I princip är det CSS/HTML jag vill ha men eftersom jag jobbar i RoR är det bäst om du känner till verktyget och kan skicka rätt format från början.

Jag räknar med att det är en iterativ process i början som vi kör per timme. Sen ser jag helst ett fastpris på hela jobbet. Kan röra sig om c:a 2-3 veckors jobb tror jag.

Stilen skall vara modern och responsive, med stark betoning på vacker typografi och softa/eleganta färger.

Skicka PM med länkar till referensprojekt/portfolio. Fråga om nåt är oklart.
Pjotr är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:20.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017