Kom ihåg mig?

Officiella Smart Reponse-tråden

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-04-19, 14:23 #11
SmartResponses avatar
SmartResponse SmartResponse är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2013
Inlägg: 40
SmartResponse SmartResponse är inte uppkopplad
Nykomling
SmartResponses avatar
 
Reg.datum: Feb 2013
Inlägg: 40
Hejsan alla!

Fredagen är äntligen här och fredagsmys står på agendan för många nu när helgen är på ingång.

Inför helgen har vi laddat upp med ett par nya kampanjer för ert intresse.

Först ut har vi en undersökning som går under namnet "Spa- och fotbollsundersökning".
I denna undersökning har deltagarna möjlighet att antingen vinna en lyxig sparesa eller en resa till Champions League finalen för 2 personer.
Din ersättning är 12DKK/lead.

Den andra kampanjen vi lagt online heter "Valfri film". Genom denna kampanjen kan besökare köpa en film för 1kr (värde mellan 150-200kr) och det bästa för dig är att du får 90DKK/lead

Idag har vi alltså lagt online två mycket starka och troligtvis populära kampanjer för er att marknadsföra och jag hoppas att ni kommer ta tillfället i akt.

Så klart ligger allt redan uppe i system och creatives kan hämtas ner.

Ha en fortsatt trevlig fredag och en underbar helg nu när våren är på G.

Mvh
Jacob
SmartResponse är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-04-24, 17:11 #12
SmartResponses avatar
SmartResponse SmartResponse är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2013
Inlägg: 40
SmartResponse SmartResponse är inte uppkopplad
Nykomling
SmartResponses avatar
 
Reg.datum: Feb 2013
Inlägg: 40
Hej!

Vi är nu inne på slutssträckan för två av våra undersökningar, Londonundersökning och Spa- och Fotbollsundersökning.

Detta betyder alltså att vid midnatt den sista april så avslutas kampanjerna och vinnarna kommer dras strax där efter.

Jag ser gärna att alla verkligen "pushar" för dessa två kampanjerna nu för att få in så många leads som möjligt. Kom ihåg att det gynnar er mest i slutändan när ni får er ersättning.

Skulle ni möjligtvis ha några frågor om endera undersökning är ni som alltid välkomna att höra av er till mig.

Ni får alla ha en fortsatt trevlig onsdag.

/Jacob
SmartResponse är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-04-30, 09:50 #13
SmartResponses avatar
SmartResponse SmartResponse är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2013
Inlägg: 40
SmartResponse SmartResponse är inte uppkopplad
Nykomling
SmartResponses avatar
 
Reg.datum: Feb 2013
Inlägg: 40
Hej alla!

Hoppas att helgen har varit bra och att ni njöt av vårvädret ordentligt! Om inte, så har ni istället kanske lite tid imorgon då det är den 1a maj

Som start på denna veckan har vi precis lagt upp en ny undersökning och det är en riktigt bra sådan om jag själv får säga det.

Hawaii-undersökning!
Vinnaren i denna undersökning vinner en resa till Hawaii för två personer värd 50 000kr!

Kampanjen är öppen fram till den 1a juni så ni har mer än en månad på er att tjäna ihop en bra slant på leads.

Som publisher får ni 12DKK per lead, precis som vanligt, och alla creatives ligger redan online till ert förfogande.

Som nämnt i föregående meddelande, i slutet av förra veckan, så kommer två kampanjer att avslutas denna vecka.
De två som avslutas är:
Londonundersökning
Spa- och fotbollsundersökning

Sista dagen är den 30 april, idag :O, och den 1 maj kommer en vinnare att dras, så nu är det verkligen sista chansen att få in fler leads på just dessa två!

Skulle ni ha några frågor rörande ovanstående kampanjer, ditt konto eller något annat är ni som vanligt mer än välkomna att höra av er till mig.

Ha en fortsatt trevlig vecka.

/Jacob.
SmartResponse är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-05-02, 17:06 #14
SmartResponses avatar
SmartResponse SmartResponse är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2013
Inlägg: 40
SmartResponse SmartResponse är inte uppkopplad
Nykomling
SmartResponses avatar
 
Reg.datum: Feb 2013
Inlägg: 40
Hejsan,

Torsdag och 2a maj! Hoppas den lediga dagen igår var njutbar och solig med nära och kära.

Idag har vi lagt lite nya kampanjer online för ert förfogande.
Dagens Industri - 1 månads prenumeration för 99 kr. Du får 60DKK per lead Miriale Luxury - Underklädesset för kvinnor för 29 kr. Du får 26DKK per lead

Om du möjligtvis även jobbar med marknadsföring mot Finland och Norge så kan jag tillägga att Miriale Luxury även finns i dessa länder.

Alla dessa kampanjer ska kunna generera bra med leads för er, speciellt om ni inte jobbar med undersökningar. Ta tillfället i akt och få ett försprång på helgen.

Imorgon kommer jag att skicka ut ännu ett mail med ytterligare kampanjer och undersökningar som går live, "so stay tuned" som man säger i det stora landet i väst.

Ha en fortsatt trevlig torsdag.

Mvh
Jacob
SmartResponse är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-05-03, 14:39 #15
SmartResponses avatar
SmartResponse SmartResponse är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2013
Inlägg: 40
SmartResponse SmartResponse är inte uppkopplad
Nykomling
SmartResponses avatar
 
Reg.datum: Feb 2013
Inlägg: 40
Hej igen!

Som nämnt i gårdagens utskick så skulle vi lägga upp en ny kampanj idag och jag håller vad jag lovar.

Idag går Kina-undersökning live hos oss.
Deltagare har chansen att vinna en resa för två personer till Kina, till ett värde av 50 000kr.

Som publisher får ni betalt för "1st page" och avslutande av undersökning.
För er som är nya och inte vet vad "1st page" är för något så menas det med att så fort en deltagare har klickat sig förbi den första sidan så får ni 1DKK.
När sen deltagaren har genomfört hela undersökningen så får man som publisher sammanlagt 12DKK. Denna ersättning inkluderar "1st page" ersättningen.

Och det var allt för denna vecka!

Frågor eller funderingar? Hör då av er till mig så ska jag hjälpa er.

Mvh
Jacob
SmartResponse är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-05-07, 13:52 #16
SmartResponses avatar
SmartResponse SmartResponse är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2013
Inlägg: 40
SmartResponse SmartResponse är inte uppkopplad
Nykomling
SmartResponses avatar
 
Reg.datum: Feb 2013
Inlägg: 40
Goddagens!

Då var det tisdag igen och nya kampanjer har letat sig fram i systemet.

Idag har vi lagt två nya kampanjer online, en undersökning och en "vanlig" CPA kampanj.

Först ut har vi:
BBQ-undersökning - Tävla om grillmat och dryck för hela sommaren till ett värde av 50 000kr!
Som publisher får man 12 DKK per lead

Andra kampanjen är:
Scratch Mania - Få 70kr gratis, när du registrerar ett konto, och chansen att vinna 2 miljoner kronor!
Som publisher får man 500 DKK per lead.
Ersättningen på 500 DKK betalas ut vid registrering av konto hos Scratch Mania OCH att en insättning på minst 20€ görs. Scratch Mania erbjuder alla nya spelare 70 kr gratis och en insättningsbonus på 100%.

Skulle ni ha några frågor så hör av er till mig, jag är trots allt här till ert förfogande.

Ha en fortsatt trevlig dag.

Mvh
Jacob
SmartResponse är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-05-08, 16:27 #17
SmartResponses avatar
SmartResponse SmartResponse är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2013
Inlägg: 40
SmartResponse SmartResponse är inte uppkopplad
Nykomling
SmartResponses avatar
 
Reg.datum: Feb 2013
Inlägg: 40
Hej!

Så här dagen innan Kristihimmelsfärd har vi jobbat hårt för att få upp nya kampanjer i system och även ta bort lite äldre.

Nya kampanjer:
Vitalas Solbrun SE - ersättning ligger på 60DKK/lead
Tono Classic SE - ersättning ligger på 32DKK/lead

Borttagna kampanjer:
Vistaprint SE (T-shirt)
Vistaprint SE (Visitkort)
Tono

Ni kan hitta creatives till de nya kampanjerna i systemet redan och tänk på att Tono Classic SE har ersatt Tono så om någon marknadsför Tono, var god logga in på ditt konto och byt ut alla länkar och banners.

Nu får ni har en riktigt trevlig långhelg och så hörs vi i nästa vecka.
Skulle det vara något ni undrar över så finns jag tillgänglig på mail.

Mvh
Jacob
SmartResponse är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-05-16, 13:48 #18
SmartResponses avatar
SmartResponse SmartResponse är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2013
Inlägg: 40
SmartResponse SmartResponse är inte uppkopplad
Nykomling
SmartResponses avatar
 
Reg.datum: Feb 2013
Inlägg: 40
Hej!

Torsdag och veckan börjar lida mot sitt slut men innan vi når helgen ska ni få lite smått och gott att marknadsföra.

Nya kampanjer:
Dagens Industri, Helårsprenumeration för bara 349kr/månad - 150DKK per lead

Italienundersökning, Vinn en lyxresa för 6 personer till ett lanthus i Italien värde 50 000kr! - 1DKK i first page och sen ytterligare 11DKK när undersökningen är genomförd.
Denna undersökning avslutas den 1 juni så det är BARA 2 veckor den ligger online

Slutspurt
Följande undersökningar går in i slutspurt nu och vi har redan implementerat "countdown" klockor på samtliga. Med tanke på att dessa undersökningar går in i slutspurten så kan ni nu även börja skicka ut "sista chansen" budskap till era besökare/användare.

Appleundersökning
BBQ-undersökning
Bostadsundersökning
Hawaii-undersökning
Italienundersökning (som nämnt ovan)
Kinaundersökning
Las Vegas undersökning
Livsmedelsundersökning
Thailandsundersökning
USA undersökning
Vinterundersökning
Vinn gratis semestrar i 5 år

Som ni kan se så är det väldigt många undersökningar som avslutas nu den 1a juni, alla pågående faktiskt, så ta nu tillfället i akt och marknadsför så många ni kan innan det är för sent. Sommaren är snart här vilket innebär att många går på semester och deltagarantalet kan gå ner något som de flesta av er redan vet.

Kan även tillägga att de undersökningar som går bäst i Sverige just nu är:
Bostadsundersökning
Hawaii-undersökning
Appleundersökning
USA undersökning

Har ni frågor om något så passa på att skicka dom till mig redan denna veckan. Jag kommer gå på semester fr.o.m. måndag och är åter på kontoret den 3 juni. Mina kära kollegor kommer, under min frånvaro, att ta väl hand om er och besvara era frågor.

Ha en fortsatt trevlig vecka och om vi inte hörs innan, en riktigt bra helg!

Mvh
Jaco
SmartResponse är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-06-04, 14:42 #19
SmartResponses avatar
SmartResponse SmartResponse är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2013
Inlägg: 40
SmartResponse SmartResponse är inte uppkopplad
Nykomling
SmartResponses avatar
 
Reg.datum: Feb 2013
Inlägg: 40
Hej alla!

Nu är jag tillbaka från semestern och "back in business".
Hoppas ni haft det bra de senaste två veckorna.

Idag har vi lagt en ny undersökning online till ert förfogande.

Australienundersökning - Vinn en drömresa för 2 personer till Australien värd 50 000kr!
På denna kampanjen gäller 1st page utbetalning, dvs att man får 1 DKK så fort någon fyller i sina uppgifter och går vidare från första sidan och ytterligare 11 DKK när personen genomfört hela undersökningen.

Under tiden jag varit borta så avslutades alla gamla undersökningar den 1a juni. Jag hoppas att ni har tagit bort dessa undersökningar från era hemsidor och nyhetsbrev och ersatt dom med de nya som ligger uppe.

Skulle ni ha några frågor är det bara till att höra sig till mig.

Ha en fortsatt trevlig tisdag och vecka.

Mvh
Jacob
SmartResponse är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-06-07, 13:39 #20
SmartResponses avatar
SmartResponse SmartResponse är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2013
Inlägg: 40
SmartResponse SmartResponse är inte uppkopplad
Nykomling
SmartResponses avatar
 
Reg.datum: Feb 2013
Inlägg: 40
Hejsan!

Snart dags för fredagsmys efter en dag i solen på Sveriges national dag, inte helt fel om du frågar mig.

Tänkte bara informera er om att vi har lagt ännu en ny undersökning online idag.
Sommarsemester undersökning - Få din semester betald, värde 10 000kr.

Som publisher/affiliate får man först och främst 1st page ersättning vilket som vanligt innebär att man får 1 DKK när någon fyllt i sina uppgifter och gått vidare från första sidan. Därefter får man dessutom 11 DKK när personen genomfört hela undersökning. Sammanlagt kan man alltså får 12 DKK.

Ni kan hitta alla creatives i systemet redan.

Jag önskar er alla en trevlig helg med mycket sol men glöm inte bort att dra in extra leads så att ni kan avnjuta en extra trivsam sommar med extra pengar på fickan.

Mvh
Jacob
SmartResponse är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Taggar
affiliate, affiliatenätverk, affiliateprogram, affiliates, smart response


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:37.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017