Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Etablerad ehandel söker nya partners.

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-04-18, 17:40 #1
Gand.nu Gand.nu är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 25
Gand.nu Gand.nu är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 25
Standard Etablerad ehandel söker nya partners.

Vi på Gand Group Ab söker en till två partners för att få fart på försäljningen i webbutiken Gand.nu. Idag har jag och min partner inte den tid som företaget behöver på grund av andra arbeten. Dock ser vi en stor potential i hur vi vill utveckla företaget.

Vi söker två drivna personer som gillar fälgar och bilar. Ni skall vara beredda att arbeta hårt. Ni får gärna vara grymma på programmerin eller marknadsföring.

Vi kräver att ni talar flytande svenska och engelska. Andra Nordiska språkkunskaper är plus (norska, finska och danska).

Som ersättningen betalas inte idag lön, utan vi väljer att avstå en större del av företaget istället. Företaget genererar vinst. Planen är att ni även sakta skall ta över huvudansvaret i framtiden och då tillika få möjlighet att ta ut lön.

Är ni intresserade berätta då kort om er och vad ni är bra på och varför just ni skulle bli en bra partner till mig på pm.

Detta är chansen för alla som vill pröva på att arbeta med ehandel.
Gand.nu är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-05-15, 21:36 #2
Gand.nu Gand.nu är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 25
Gand.nu Gand.nu är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 25
Vi är ännu intresserade av rätt personer, företaget har en omsättning på långt över miljonen och producerar en hygglig vinst.

Dock saknar vi ägare (2st) tid att driva företaget på heltid på grund av andra projekt, bättre då med flera personer som kan dela på arbetet. Lön i framtiden är inte omöjligt.

Specialkunskap är inget krav, men någon som kan utveckla webbutiken och någon som är skicklig på online marknadsföring skulle underlätta. Även någon som kan sköta kundsupporten och är skicklig på däck och fälgar är välkomna.
Gand.nu är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-06-10, 13:07 #3
Gand.nu Gand.nu är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 25
Gand.nu Gand.nu är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 25
Vi på Gand söker ännu efter en samarbetspartner som är duktig på programmering i php.

Vi hade en person som var klar, men plötsligt slutade han höra av sig. Så vi är tillbaka på ruta ett.

Vi har många planer för framtiden!
Gand.nu är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-06-10, 14:14 #4
jonssondesign jonssondesign är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Oct 2010
Inlägg: 709
jonssondesign jonssondesign är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Oct 2010
Inlägg: 709
Jag förstår inte riktigt. Vad får man ut på att gå med som samarbetspartner med er? Chansen att lägga ut hundratals timmar helt gratis för den som har mycket fritid?
I framtiden (2 år?), så _kanske_ man kan få en lön? Men det är inget som säger att ni kan avsluta samarbetet innan, så man kan jobba gratis i nått år, och sen bli tvungen att sluta?
jonssondesign är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-06-10, 15:52 #5
Gand.nu Gand.nu är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 25
Gand.nu Gand.nu är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 25
Citat:
Ursprungligen postat av jonssondesign Visa inlägg
Jag förstår inte riktigt. Vad får man ut på att gå med som samarbetspartner med er? Chansen att lägga ut hundratals timmar helt gratis för den som har mycket fritid?
I framtiden (2 år?), så _kanske_ man kan få en lön? Men det är inget som säger att ni kan avsluta samarbetet innan, så man kan jobba gratis i nått år, och sen bli tvungen att sluta?
Vi ger än option på att få köpa aktier otroligt billig i vårt företag om vi kan påvisa att den andra personen bidragit till företagets vinst. Varför vi inte direkt ger aktier är för att då är risken stor att personen tar aktierna och sticker. Skriver vi ett kontrakt med optionsrätt mellan oss, så är både vi och den personen bunden till det kontraktet och ingen kan fly undan.

Långsiktigt, söker vi någon som vill utveckla företaget och bidrag till dess utveckling och naturligtvis ta del av vinsten.

Och ja, det krävs en hel del arbete i starten och man skulle kunna starta samma verksamhet själv. Dock har vi funnits sedan 2009 och har således fått en position på marknaden och producerar idag vinst. Det fins konkurrenter som försöker efterlikna vårt koncept, dock har de inte lyckats lika starkt ännu.

Vi vill ha in nya personer för att kunna hålla vårt försprång till konkurrenterna och för att helt enkelt kunna växa.
Gand.nu är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-06-10, 16:48 #6
jonssondesign jonssondesign är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Oct 2010
Inlägg: 709
jonssondesign jonssondesign är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Oct 2010
Inlägg: 709
Du får står jag bättre!

PS. Jag var bara nyfiken. Att själv inleda ett samarbete med någon i dagsläget är inte aktuellt.
jonssondesign är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-06-16, 11:56 #7
pelmereds avatar
pelmered pelmered är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: May 2010
Inlägg: 1 342
pelmered pelmered är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
pelmereds avatar
 
Reg.datum: May 2010
Inlägg: 1 342
http://www.ehandel.se/forum/koep-sae...k-saeljes.html

Ni bestämde er för att sälja istället?

Inget fel med det, men jag antar att det här inte är aktuellt längre då?
pelmered är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:49.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017