Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


SkrattPortalen.se behöver hjälp

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-10-07, 10:36 #1
Glosboken Glosboken är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 6
Glosboken Glosboken är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 6
Standard SkrattPortalen.se behöver hjälp

Tjena,

Kom på att jag sitter på en gammal god klassiker som håller på att förfalla. SkrattPortalen var en gång i tiden ganska ok, men då mitt eget fokus på senare år har legat på annat så har sidan tyvärr kommit i kläm. Sidan är i grund och botten en "skämt-sida", där jag samlat en ruskig massa skämt, historier och vitsar som är indelade i olika kategorier.

Hela webbplatsen har varit "självgående" (självdöende?) de senaste åren. Trots det så har sidan mer än 10.000 unika besökare i månaden. Inte mycket, men ändå något...

Förutom skämt/historier/vitsar så har SkrattPortalen en avdelning för "Magi/Synvillor" och en avdelning för olika former av dryckes-visor/studentvisor. Exempelvis så toppar SkrattPortalen Google som #1 och #2 på sökord som "studentvisor" och ligger bland top 5 på sökningar inom magi/synvillor (t.ex. nummer #1 och #2 på "magiska bilder").

Med andra ord - Sidan har ganska stor potential att göra något vettigt med. Dock så krävs det en del jobb med den för att få alltihop på banan igen. Är du rätt person att ta över utvecklingen av sidan?

Skicka förslag, frågor och tankar via PM.
Glosboken är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:04.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017