Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Utvecklingspartner sökes

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-11-07, 11:36 #11
digiArt digiArt är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 1 429
digiArt digiArt är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 1 429
Conny, du skriver många bra inlägg. Ibland är du lite väl petig bara.

Upplägget som beskrivs är inte ovanligt och ett bra sätt att komma igång och växa snabbt. Sen är det semantik om det är samarbete eller försäljning.
digiArt är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-11-08, 12:21 #12
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 166
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 166
Citat:
Ursprungligen postat av digiArt Visa inlägg
Conny, du skriver många bra inlägg. Ibland är du lite väl petig bara.

Upplägget som beskrivs är inte ovanligt och ett bra sätt att komma igång och växa snabbt. Sen är det semantik om det är samarbete eller försäljning.
Jag har inget emot att företag beskriver sin verksamhet och försöker sälja sina tjänster/produkter, men här på forumet är det ju en del av regelverket att man måste vara försiktig med egenreklam, och då tycker jag det ska avar likvärdigt, jag vet ju flera personer som blirvit avstängda för kortare eller längre tid just pga egenreklam.

Men personligen har jag inget emot att man gör egenreklam på ett bra sätt. MEn jag tycker kanske där är att gå för långt om man startar egna trådar för att göra egenreklam. För mig är det ok att man har egenreklam i 2-3 rader i sin signatur och i sin profilsida.

Men jag tycker samarbete är viktigt att hålla rent från egenreklam så begreppet "samarbete" inte urvattnas till en geggig sörja med spam som kan bli konsekvensen om man tillåter egenreklam i forumdelen "samarbete sökes". Då minskar trovärdigheten i de som verkligen söker "riktia" samarbeten.

Sammanfattningsvis tycker jag helt enkelt at det är en viktig principiell fråga och jag tycker inte att jag är "petig" i just denna fråga.

Detta är min egen högst personliga åsikt och behöver inte stämma med vad forumadmintratörerna tycker eller tolkar regelverket.

Senast redigerad av Conny Westh den 2012-11-08 klockan 12:25
Conny Westh är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-11-12, 13:18 #13
retypejonas retypejonas är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2009
Inlägg: 79
retypejonas retypejonas är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2009
Inlägg: 79
Citat:
Ursprungligen postat av digiArt Visa inlägg
Conny, du skriver många bra inlägg. Ibland är du lite väl petig bara.

Upplägget som beskrivs är inte ovanligt och ett bra sätt att komma igång och växa snabbt. Sen är det semantik om det är samarbete eller försäljning.

Håller med. Det är väl fullt legitimt samarbetsförslag att söka en partner som man kan samarbeta på konsultuppdrag med. Och därmed även ge varandra business.

Sen är det väl upp till var och en att avgöra om den annonserade parten bara fiskar efter jobb eller om det erbjuds ett ömsesidigt givande och tagande
retypejonas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:20.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017