Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Söker driven person för projekt

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-03-05, 23:36 #1
aktuellt aktuellt är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Mar 2013
Inlägg: 2
aktuellt aktuellt är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Mar 2013
Inlägg: 2
Earth Söker driven person för projekt

Jag arbetar inom ett stort företag som bedriver e-handel på den nordiska marknaden. Under den senaste tiden har jag diskuterat flera idéer med olika personer från olika delar av näringslivet som alla inriktar sig mot online.

Mitt största problem är att jag själv inte har kunskap om programmering osv vilket innebär problem med att realisera dessa projekt. Jag har själv varit med att bygga ett välmående företag från 0-45 milj och har under denna resa skapat en stor erfarenhet om vad som krävs för att bygga en fungerade e-handel.

Det jag söker efter är en driven person som har projektledaregenskaper, passion för det man arbetar med och framförallt som vill vara med och skapa samt bygga ett företag. Jag är själv bosatt i Göteborg och träffas gärna för att diskutera vidare och lära känna varandra närmare. Skicka gärna ett meddelande ifall det finns intresse att höra mer.
aktuellt är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-03-06, 23:38 #2
aktuellt aktuellt är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Mar 2013
Inlägg: 2
aktuellt aktuellt är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Mar 2013
Inlägg: 2
Jag förstår att mitt inlägg kan uppfattas luddigt och att många här letar efter något konkret. Dock kan jag inte med respekt till mina nuvarande ägare berätta mer om mig själv och jag är heller inte intresserad av de idéer jag arbetar med.

För de som letar efter ett vanligt arbete är inte detta rätt. Jag letar efter någon som känner lidelse för att skapa någonting nytt och brinner för att förändra för andra. Därmed så är det en nära relation som måste skapas och det görs inte via meddelande i detta forum eller vid enstaka intervju.
aktuellt är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-04-18, 17:29 #3
Gand.nu Gand.nu är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 25
Gand.nu Gand.nu är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 25
Standard Söker driven person för projekt

Hej!

Jag kan möjligtvis vara intresserad sålänge det utbetalas någon form av ersättning.

Har själv drivit/ driver gand.nu, runforest.se, upplevelse.com (precis gått med), eburken.se samt försökt att gå in på dejtingsidor.

Kan berätta mer ingående, men tycker du skall kolla in min LinkedIn profil först:

http://www.linkedin.com/profile/view?id=25795960
Gand.nu är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-04-18, 21:08 #4
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 166
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 166
Citat:
Ursprungligen postat av aktuellt Visa inlägg
Jag förstår att mitt inlägg kan uppfattas luddigt och att många här letar efter något konkret. Dock kan jag inte med respekt till mina nuvarande ägare berätta mer om mig själv och jag är heller inte intresserad av de idéer jag arbetar med.
Om du inte kan avslöja vem du är så kan jag inte avslöja om jag är intresserad att prata med dig heller..... Hemlighetsmakeriet och misstänksamheten är därmed ömsesidigt....

Är det en bra början på en långvarig och "nära affärsrelation"? Inte i min värld i alla fall.

Citat:
Ursprungligen postat av aktuellt Visa inlägg
För de som letar efter ett vanligt arbete är inte detta rätt. Jag letar efter någon som känner lidelse för att skapa någonting nytt och brinner för att förändra för andra.
Jodå, det finns nog många som brinner för sitt yrke men alla vill få något ut av det och du vill inte ens berätta vad det handlar om eller vem du är, jag gissar att du inte har den ringaste vilja att betala för det jobb du anlitar andra för att göra heller? Rätta mig om jag har fel.

Men du är inte den förste som försöker bluffa dig fram här på WN. jag har sett det förr om jag säger så....

Citat:
Ursprungligen postat av aktuellt Visa inlägg
Därmed så är det en nära relation som måste skapas och det görs inte via meddelande i detta forum eller vid enstaka intervju.
Om du letar efter en "nära relation" så har du direkt börjat i fel ände genom att vara anonym och hemlighetsfull, jag vet inte någon som ens vill ställa seriösa frågor till anonyma personer som vägrar presentera sig själva och som dessutom inte är intresserad av sina egna idéer.

Om du har byggt upp ett företag från 0 till 45 miljoner i omsättning så vet du mycket väl att man inte bygger upp seriösa affärsrelationer på det här sättet, dvs genom att med anonyma och hemlighetsfulla insinuationer och bluffande försöker locka aningslösa ungdomar och oerfarna individer in i oseriösa affärsrelationer.

Är dina inlägg ett senkommet aprilskämt eller?

Senast redigerad av Conny Westh den 2013-04-18 klockan 21:14
Conny Westh är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:19.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017