Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Företag med riktigt bra tjänster sökes

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-08-14, 19:04 #1
demain demain är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2010
Inlägg: 143
demain demain är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2010
Inlägg: 143
Standard Företag med riktigt bra tjänster sökes

Hej WN'are!

Vi på Zellor söker just nu efter företag med bra tjänster (eller produkter) som våra samarbetspartners (säljbolag) kan sälja för. Endast företag som riktar sig helt eller delvis mot den svenska marknaden är intressanta för det här samarbetet.

Hör av er till mig på v(at)zellor.com!
demain är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-08-16, 10:31 #2
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 166
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 166
Citat:
Ursprungligen postat av demain Visa inlägg
Hej WN'are!

Vi på Zellor söker just nu efter företag med bra tjänster (eller produkter) som våra samarbetspartners (säljbolag) kan sälja för. Endast företag som riktar sig helt eller delvis mot den svenska marknaden är intressanta för det här samarbetet.

Hör av er till mig på v(at)zellor.com!
Det var lite luddigt vad ni söker efter, kan du precisera vad du har för verksamhet, vilka ni är och vad ni söker mer specifikt så underlättar det för oss läsare att förstå vad du är ute efter.
Conny Westh är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-08-16, 11:36 #3
demain demain är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2010
Inlägg: 143
demain demain är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2010
Inlägg: 143
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyWesth Visa inlägg
Det var lite luddigt vad ni söker efter, kan du precisera vad du har för verksamhet, vilka ni är och vad ni söker mer specifikt så underlättar det för oss läsare att förstå vad du är ute efter.
Våra samarbetspartners är säljbolag. Vi letar just nu efter företag som kan marknadsföra sig via telemarketing genom dessa bolag.
demain är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-08-17, 03:01 #4
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 166
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 166
Citat:
Ursprungligen postat av demain Visa inlägg
Våra samarbetspartners är säljbolag. Vi letar just nu efter företag som kan marknadsföra sig via telemarketing genom dessa bolag.
... och vad har Zellor för roll på marknaden, vad är er affärsidé och vad levererar ni för mervärde i affären...? Kan du vara lite mer specifik än vad man kan läsa i din signatur?

Jag tog mig även tid att läsa eran webbsida men den var faktisk ganska otydlig med vilka ni riktar er verksamhet till, vad ni gör och vad ni erbjuder.

Jag kunde med lite fantasi förstå att det har något med Försäljning och Telemarketing att göra, samt att ni har en möjlighet för både telemarketing företag och säljföretag att registrera sig. Men vad specifikt går er egen verksamhet ut på. Jag har inte riktigt förstått det. Var gärna mycket tydlig på den punkten.

Jag har haft eget företag sedan 1999 och jag kan i viss mån gissa vissa delar men det är otydligheten som gör mig osäker.

Senast redigerad av Conny Westh den 2012-08-17 klockan 03:10
Conny Westh är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-08-17, 09:35 #5
Anders Larssons avatar
Anders Larsson Anders Larsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 3 205
Anders Larsson Anders Larsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Anders Larssons avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 3 205
Tydligt att ni sysslar med tm, och min gissning är att ni låter tm bolag ringa på era kunder när de själva inte har några samtal. Affiliatr tm nästan. Detta av att läsa förstasidan på er hemsida.

Hur rätt var det?
Anders Larsson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-08-17, 10:29 #6
demain demain är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2010
Inlägg: 143
demain demain är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2010
Inlägg: 143
Citat:
Ursprungligen postat av Anders Larsson Visa inlägg
Tydligt att ni sysslar med tm, och min gissning är att ni låter tm bolag ringa på era kunder när de själva inte har några samtal. Affiliatr tm nästan. Detta av att läsa förstasidan på er hemsida.

Hur rätt var det?
Precis, det stämmer.

Vi tar in uppdrag och låter våra anslutna TM-bolag ringa för dem. Just nu har vi något av ett överskott på TM-bolag, och skulle därför vilja hitta företag (uppdragsgivare) som vi kan ha ett nära samarbete med.
demain är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-08-17, 12:48 #7
demain demain är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2010
Inlägg: 143
demain demain är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2010
Inlägg: 143
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyWesth Visa inlägg
... och vad har Zellor för roll på marknaden, vad är er affärsidé och vad levererar ni för mervärde i affären...? Kan du vara lite mer specifik än vad man kan läsa i din signatur?

Jag tog mig även tid att läsa eran webbsida men den var faktisk ganska otydlig med vilka ni riktar er verksamhet till, vad ni gör och vad ni erbjuder.

Jag kunde med lite fantasi förstå att det har något med Försäljning och Telemarketing att göra, samt att ni har en möjlighet för både telemarketing företag och säljföretag att registrera sig. Men vad specifikt går er egen verksamhet ut på. Jag har inte riktigt förstått det. Var gärna mycket tydlig på den punkten.

Jag har haft eget företag sedan 1999 och jag kan i viss mån gissa vissa delar men det är otydligheten som gör mig osäker.
Tack för feedbacken!

Vi vet att det är lite otydligt just nu vad vi sysslar med. Vi håller på att ta fram material som ska kunna förtydliga vad vi hjälper till med på ett lite mer grafiskt sätt.
demain är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-08-21, 03:18 #8
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 166
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 166
Citat:
Ursprungligen postat av demain Visa inlägg
Tack för feedbacken!

Vi vet att det är lite otydligt just nu vad vi sysslar med. Vi håller på att ta fram material som ska kunna förtydliga vad vi hjälper till med på ett lite mer grafiskt sätt.
Det är INTE det grafiska jag har synpunkter på utan textinnehållet. Skriv om texten så den tydligt beskriver er verksamhet.

Man ska inte behöva gissa sig till vad ni erbjuder, ni får bättre utväxling om ni omarbetar marknadsföringen på webbsidan.

Verksamheten i sig är väl inget komplicerat så det är bra. Det svåra är att vara tydlig i sin marknadskommunikation.
Conny Westh är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-08-21, 10:47 #9
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Jag tycker tvärtom att det är ganska uppenbart vad ni sysslar med när jag läser den korta texten på er hemsida. Det går däremot precis som påpekats att förtydliga ytterligare genom att t.ex. visa i steg 1-2-3 hur det går till. Oavsett vad Conny anser så kan grafik + text vara bra i många fall
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-08-22, 18:53 #10
demain demain är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2010
Inlägg: 143
demain demain är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2010
Inlägg: 143
Tack för feedbacken!

Har modifierat lite, tydligare?

Vi marknadsför oss dock primärt över telefonen just nu men kan helt klart se att de besökare vi får till hemsidan skulle göra skillnad om de också ledde till nya användare.

Känner att den här tråden gled lite utanför ämnet dock... Så on topic igen:

Vi söker fortfarande efter fler samarbetspartners, och i dagsläget har vi c:a 60 anslutna TM-bolag som letar efter tjänster och produkter att sälja. Mötesbokning är också väldigt efterfrågat just nu kan jag tillägga.
demain är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:26.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017