Kom ihåg mig?

Säljes: Inkomstdrivande sajt, 950 kr på 17 dagar

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2015-12-17, 12:04 #1
trådlöst trådlöst är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Jun 2008
Inlägg: 1 123
trådlöst trådlöst är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Jun 2008
Inlägg: 1 123
Standard Säljes: Inkomstdrivande sajt, 950 kr på 17 dagar

Hej

Det var längesen jag sålde något här och kände att det var dags. Nu säljer jag en sajt som tjänat mig 950 kr på 17 dagar. Eller i genomsnitt 55 kr per dag. Jag har haft reklam på sajten i knappt en månad så det är väldigt bra siffror och enligt mina analyser ska sajten om sätta 1500 kr tills månaden är slut och 2000 kr nästa månad då vissa sökord är på god väg uppåt.

Det är helt passiva inkomster, men visst får man jobba lite med SEO då och då och skriva en ny artikel en gång i månaden kanske.

Sajten är 3 månader gammal och jag rankar idag på bra sökord, har #4 på ett sökord som levererar bra sales och ett annat sökord är lite längre ner på förstasidan sen har jag flera sökord på andra sidan som behöver en liten push.

Finns inga kostnader förutom domännamnet + webbhotell. All trafik är från Google.

Budgivning startar på 15 000 kr.
Köp nu pris: 19 000 kr.

Auktionen kommer att pågå tills 21/12 kl 09:00. Jag vill ha en snabb affär där vi avslutar allt helst inom en dag. Säljes som privatperson och banköverföring tas emot.

Ställ gärna frågor via PM, och inte i tråden. Bud får ni gärna skriva i tråden men även i PM. Kan skicka statistik på trafik och inkomster i PM.

Jag svarar på de PM jag kan, så ifall du inte får svar så behöver ni inte skriva i tråden.
trådlöst är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2015-12-19, 21:21 #2
trådlöst trådlöst är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Jun 2008
Inlägg: 1 123
trådlöst trådlöst är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Jun 2008
Inlägg: 1 123
Fortsätter att svara på PM och säljes inte sidan innan sitt slutdatum är det möjligt att jag kanske förlänger datumet.
trådlöst är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2015-12-23, 18:24 #3
trådlöst trådlöst är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Jun 2008
Inlägg: 1 123
trådlöst trådlöst är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Jun 2008
Inlägg: 1 123
Sajten finns fortfarande kvar och det finns inget fast slutdatum ännu. Kan tänka mig att gå ner i pris om det blir en snabb och smidig affär. Just nu har affiliate nätverket tekniska problem vilket lett till att inkomsterna inte redovisats på mitt konto.

Alltså är omsättningen mer än 950 kr på 17 dagar. Så det återstår att se hur mycket intjänade pengar det kommer vara för december.
trådlöst är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:32.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017