Kom ihåg mig?

Stor aktiv community med fungerade concept

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-12-12, 00:43 #1
schlash schlash är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2012
Inlägg: 4
schlash schlash är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2012
Inlägg: 4
Standard Stor aktiv community med fungerade concept

Jag tankte jag skulle kolla intresset efter en webbtjanst jag byggde nagra ar sedan. http://www.bloggtrafik.nu
Pga tidsbrist sa kan jag inte underhalla den.

Vid skrivande stund sa har jag 138045 registerade medlemmar. Jag har inte lagt ner nagra pengar alls pa marknadsforing, tjansten spreds sig automatiskt via sociala medier o dylikt.
En hel del Aktiva medlemmar, samt manga sidvisningar. Da de flesta av de 140k medlemmarna skrivit om Bloggtrafik.nu pa deras bloggar osv sa finns det en hel del Lankar in till Bloggtrafik.nu.

Se de bifogade bilderna jag tagit fran Google Analytics och Webmaster Tools.

Jag har fundering pa salja den, da jag inte kan lagga ner tillrackligt med tid att vidare utveckla sidan, och det vore trist att den skulle "forsvinna".
Jag har lange velat lagga in tjanster som att kopa "surf"-poang, salja annonsplaster, bygga en community del, tjanster att tjana poang genom att delta i undersokningar och liknande. Men min fritid racker inte till pga av manga andra roliga projekt

Jag kommer inte salja hemsidan under 69000kr (ex moms)
Det ar alltsa under 0.5 kr / medlem(email address). Forutom det koper ni en hel tjanst som redan ar igang, ar popular och har en aktiv community.

Om nagon bjuder 85000kr (ex moms) eller mer sa star jag for overforingsavgiften pa .nu domanen.



schlash är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Taggar
domän, hemsida, sajt köpes, salu, sälj


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:31.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017