Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Utbetalning Adfair december?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-02-01, 10:36 #31
gowiththeflows avatar
gowiththeflow gowiththeflow är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 26
gowiththeflow gowiththeflow är inte uppkopplad
Nykomling
gowiththeflows avatar
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 26
Verkar vara fler som har problem med Adfair, läs längst ned på sidan (det är inte min sajt):

http://www.woopa.se/
gowiththeflow är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-02-01, 17:48 #32
Princess Le Princess Le är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2009
Inlägg: 134
Princess Le Princess Le är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2009
Inlägg: 134
Citat:
Ursprungligen postat av gowiththeflow Visa inlägg
Verkar vara fler som har problem med Adfair, läs längst ned på sidan (det är inte min sajt):

http://www.woopa.se/
Nja, det verkar snarare som att det är Woopa som är skurken här och inte Adfair. Googla "Woopa" så ser du i en oändligt massa trådar.

Adfair HAR fungerat jättebra för mig under nästan 2 år, under 2008 och början av 2009 var de mitt favoritnätverk, men sedan de tappade Jan som var tidigare manager så sjönk ersättningen på de program som var attraktiva för mig och då övergick jag till andra nätverk och det är nu först på slutet det har varit segt men jag har fått pengarna som var innestående (2 månader) , vilket dock inte var stora summor att prata om.
Men då jag tidigare låg på höga 5-siffriga belopp kom pengarna varje månad.
Princess Le är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-03-19, 03:39 #33
smsnetwork smsnetwork är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 90
smsnetwork smsnetwork är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 90
Princess Le: Vi körde med mycket adfaire annonser, vi hade tjänad stora summor på adfaire under 2009 och dem har inte ens betalt ut dem ännu.

Woopa fick jag lov stänga ner, då i början hade vi förskottsbetala ut pengarna innan vi fick in dem från affilites företagen, vissa program vägra betala. Vissa betala,

Men adfaire var dock värst som inte ens betala ut sina fakturor. Har kontaktad adfaire sedan länge och många gånger dock inga trevliga svar.


Woopa låg på 23k flera månader i rad och vi har inte ens fått en enda betaltning från Adfaire, hur Princess Le ska ha lyckas få betalt skulle jag också vilja veta.

Så jag kan öppna Woopa igen och göra dem liggades utbetalningarna som finns kvar i systemet, har backuper och sparad alla utbetalnings filer åt våra andvändare.

Men till den dagen vi får in pengarna så kommer vi behöva ha den stäng.

Då vi redan har betalt ut i förskott flera månader i rad tills det börja strula sönder.
smsnetwork är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:35.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017