Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Driver du en SaaS eller annan typ av tjänst? Jag fixar leads!

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2018-03-07, 20:23 #1
Guru Guru är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Apr 2017
Inlägg: 17
Guru Guru är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Apr 2017
Inlägg: 17
Standard Driver du en SaaS eller annan typ av tjänst? Jag fixar leads!

Hej!

Jag har nyligen utvecklat en metod för att införskaffa leads till olika typer av verksamheter, jag har precis avslutat min första runda med väldigt goda resultat.

Jag hjälper företag med deras Instagramkonton och igår identfierade jag och kontaktade flera tusen företag vilket resulterade i flertalet betalande kunder och ännu fler intresserade som är i processen av att bestämma sig just nu.

Metoden är automatiserad och går att skala hur stort som helst (Kan kontakta ungefär 15.000 företag i timmen)

Nu är jag ute efter någon som har en tjänst eller produkt som dem säljer till företag över hela världen. Sverige KAN vara intressant men jag vill satsa stort och det finns så mycket fler potentiella kunder om man siktar på US, Canada, UK etc.

Det jag gör är 100% lagligt och faller inte under någon spamlag.

Hör av er i PM och berätta om er verksamhet, om det är något jag tror på kanske vi kan sammarbeta?
Guru är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2018-04-26, 22:36 #2
shehag shehag är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jan 2006
Inlägg: 35
shehag shehag är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jan 2006
Inlägg: 35
Hej

Jag har utvecklat en online tjänst för biljettförsäljning till olika evenemang. Tjänsten riktar sig till arrangörer som vill sälja sina biljetter online. Tjänsten kan användas i hela världen.

Jag behöver hjälp av någon som kan marknadsföra tjänsten riktad till arrangörer runt om i världen och Sverige. Sociala medier är förstås en viktig kanal.

Jag vill att du beskriver mer om din tjänst och hur du skulle kunna hjälpa mig att hitta kunder. Hur fungerar din affärsmodell?
shehag är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:13.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017